اقتصادنیوز گزارش می دهد:

تعیین تکلیف سه شاسی بلند ایران خودرو/ هایما تابستان می آید

کدخبر: ۱۳۶۹۸۱
ایران خودرو تا پایان امسال برنامه ای برای فروش خودروهای شاسی بلند خود ندارد و از هم اکنون پیش فروش دو شاسی بلند تولیدی اش را شروع کرده است.
تعیین تکلیف سه شاسی بلند ایران خودرو/ هایما تابستان می آید

به گزارش اقتصادنیوز، رنو کپچر، هایما اس 7 و سوزوکی گراند ویتارا، سه خودرو شاسی بلند عرضه شده از سوی ایران خودرو هستند که این خودروساز برای دو نوع آنها پیش فروش خود را آغاز کرده است.

ایران خودرو که چند ماه پیش اقدام به پیش فروش چند هزار دستگاه خودرو رنو کپچر کرده بود، با برخورد به مشکلاتی نتوانست به تعهدات خود در قبال ثبت نام کنندگان عمل کند اما با توجه به حل مشکل واردات این خودرو ظرف چند ماه گذشته به نظر می رسد ثبت نام کنندگان کپچر تا پایان امسال به خودرو خود دست یابند.

حال در چنین شرایطی ایران خودرو اقدام به پیش فروش دو شاسی بلند تولیدی خود کرده است. آنگونه که بررسی سایت فروش ایران خودرو نشان می دهد، هم اکنون ایران خودرو گراند ویتارا را با چهار روش به فروش می رساند که بر اساس آن مشتریان بسته به مبلغ پیش فروش خود قادر خواهند بود خودرو مورد نظرشان را در سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری در اردیبهشت و خرداد سال آینده تحویل بگیرند.

اما ایران خودرو سال آینده نخستین شاسی بلند چینی خود را نیز روانه بازار خواهد کرد. این شرکت برای پیش فروش هایما اس 7 دو روش را در نظر گرفته و قصد دارد این خودرو را در 5 رنگ آبی رویال، نقره ای، مشکی و خاکستری متالیک و همچنین سفید عرضه کند.

موعد تحویل این خودرو تیر و مرداد سال آینده در نظر گرفته شده که به نظر می رسد با توجه به قیمت زیر 100 میلیونی آن ایران خودرو نیز وارد جنگ قیمتی خودروهای 60 تا 90 میلیونی وارد خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید