بلومبرگ گزارش داد

جدیدترین اخبار از آیفون 8

کدخبر: ۱۵۴۱۲۴
اپل قصد دارد سال آینده آی‌فون جدید خود را که احتمالا آیفون 8 نام دارد با تغییرات اساسی عرضه کند. به گزارش بلومبرگ تنها یکی از نسخه‌های آی‌فون بعدی از صفحه‌نمایش OLED استفاده خواهد کرد.یکی از تغییرات مهمی که در آی‌فون 8 انتظار داریم استفاده از صفحه‌نمایش OLED به جای IPS LCD است.
جدیدترین اخبار از آیفون 8

 آی‌فون بعدی احتمالا یک تغییر اساسی در طراحی داشته و تمام شیشه‌ای خواهد بود. حال به گزارش بلومبرگ یکی از منابع مورد اعتماد، تنها نسخه گران‌تر آی‌فون 8 به صفحه‌نمایش بهتر OLED مجهز خواهد شد. به این ترتیب آی‌فون 8 با همان صفحه‌نمایش LCD و آی‌فون 8 پلاس با صفحه‌نمایش بهتر OLED عرضه می‌شود. در حال حاضر سامسونگ بزرگ‌ترین تولیدکننده پنل‌های OLED موبایلی است و در پرچمداران خود نیز از انواع خمیده یا مسطح آنها استفاده می‌کند. گفته می‌شود اپل هم برای تامین صفحه‌نمایش OLED آی‌فون بعدی از سامسونگ کمک خواهد گرفت و از آنجا که سامسونگ نمی‌تواند به تنهایی تمامی پنل‌های مورد نیاز برای همه نسخه‌های آی‌فون 8 را تامین کند اپل به اجبار تنها در نسخه گران‌تر از آن استفاده خواهد کرد.

طبق شایعات پیشین آی‌فون 8 در سه اندازه عرضه خواهد شد: 5 اینچی و 8/ 5 اینچی به همراه جانشین آی‌فون SE با اندازه احتمالی 4 تا 3/ 4 اینچ. گفتنی است منظور بلومبرگ از OLED در آی‌فون 8 صفحات نمایش مسطحی نیست که سامسونگ در گوشی‌های میان‌رده خود مثل Galaxy A5 نیز از آنها استفاده می‌کند. طبق شایعات اپل قصد دارد از صفحات قابل انعطاف و خمیده شبیه به گلکسی اس 7 اج در آی‌فون بعدی استفاده کند و به این ترتیب سامسونگ حداکثر می‌تواند 30 میلیون پنل را برای اپل آماده کند تا در آی‌فون 8 پلاس به‌کار گرفته شود. همچنین گفته می‌شود آی‌فون بعدی بدون دکمه Home عرضه شده و حسگر اثر انگشت تاچ آی‌دی نیز زیر صفحه‌نمایش قرار خواهد گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید