دایی:به زور مبعلی را در نفت نگه نمی‌دارم

کدخبر: ۱۵۶۱۰۰
سرمربی نفت تهران می‌گوید:«روی بازی‌های جام حذفی حساب باز کرده‌ایم و می‌خواهیم مقابل استقلال برنده باشیم.»

به گزارش خبرآنلاین؛ علی دایی سرمربی نفت تهران در نشست خبری تیمش پیش از بازی با استقلال در این مورد می گوید:«بدون شک این بازی،سخت ترین بازی فصل ما خواهد بود.ما روی جام حذفی حساب بازکرده ایم و می خواهیم در این بازی برنده باشیم.تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و منتظریم تا یک بازی خوب را انجام بدهیم.»

او این را گفت و ادامه داد:«استقلال تیمی خوب و طرفداران زیادی دارد.تا اینجای کار هم در جام حذفی موفق بوده اند.دوست داریم این تیم را شکست بدهیم و تا فینال بالا برویم.البته و ضمن تاسف در این بازی چند بازیکن خوب مان را در اختیار نداریم.»

خبرنگاری به دایی سوال گفت که منصوریان گفته که به دلیل کیفیت نامطلوب زمین ورزشگاه تختی بازی در آزادی برگزار شود که سرمربی نفت این واکنش را نشان داد:«ما در لیگی بازی می‌کنیم که نامش لیگ حرفه‌ای است. خیلی‌ها می‌توانند درخواست بدهند که کجا بازی انجام شود اما آیا منصوریان، مسئول سازمان لیگ است که کیفیت زمین را مشخص می‌کند؟! اگر زمین خوب نیست سازمان لیگ نباید اجازه برگزاری بازی را بدهد. ما بازیکنانی داریم که راحت‌تر از استقلال در زمین تختی بازی می‌کنند چرا که از  ابتدای فصل در این زمین بازی کرده‌ایم. اگر صحبتی دارند باید با سازمان لیگ  انجام دهند نه با باشگاه نفت و شما رسانه‌ها. اینکه یک روز قبل از بازی چنین موضوعی را مطرح کنند درست نیست. می‌توان چنین کاری در یک روز مانده به آغاز بازی انجام داد؟ البته منصوریان نظرش را گفته و دوست دارد بازی در آزادی برگزار شود، اگر میهمان ما بودیم با شور و شوق خاصی به آزادی می‌رفتیم اما چون میزبان هستیم باید حرمت‌ها را نگه داریم.آنقدر باید پیشرفت کنیم که نباید چنین مسائل پیش پا افتاده و خنده‌داری مطرح کنیم.»

او درباره پیشنهاد استقلالی ها به ایمان مبعلی هم حرف زد و گفت:«ما هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی داریم.ایمان یکی از بازیکنان خوب من در نفت بوده است.اگر دلش جای دیگری است می تواند برود.با این حال نه خود ایمان صحبتی در این مورد انجام داده است و کسی درخواستی کرده است.ایمان در تیم ما راحت است و تصمیم اشتباهی نمی گیرد.ما به مبعلی احتیاج داریم و فکر می‌کنم او در نفت احساس راحتی می‌کند.»

دایی در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا مدام حرص می خورید گفت:«در این فوتبال باید حرص خورد.هر کسی عاشق کارش باشد و رگ غیرت داشته باشد حرص می خورد.شاید بعضی‌ها بی‌رگ هستند که حرص نمی‌خورند. من برای تیمی که زحمت بکشم حرص می‌خورم. هیچ مربی در دنیا دیده‌اید که حرص نخورد؟ از باتجربه‌ترین مربی‌ها یعنی آرسن ونگر تا مربیان پایین‌تر حرص می‌خورند.  فکر می‌کنم سوالی که پرسیدید تنها اختصاص به سبک سوالات خودتان دارد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید