چگونه در تلگرام پیام های مخفی ارسال کنیم؟

کدخبر: ۱۵۹۳۸۷
تلگرام دارای امکاناتی است که دوست داریم، همیشه بر شمار این امکانات تفننی اضافه شود. یکی از این امکانات به شما اجازه می دهد که برای دوستان تان پیام های مخفی ارسال کنید.
گویا آی تی؛ ربات hideitbot به شما کمک می کند، که متونی را بنویسید و آن ها را پشت یک سری از المان های رمز نگاری پنهان کنید. کاربر تنها با کلیک بر روی یک لینک، می تواند محتوای مورد نظر شما را مشاهده کند.

hideitbot

چگونه با ربات hideitbot  کار کنیم؟

برای اینکه از این ربات استفاده کنید، کافی است که ابتدا صفحه چت خود با یکی از دوستان تان را باز کنید. بعد در قسمت نوشتاری، عبارت @hideitbot  را نوشته و یک فاصله بعد از آن ایجاد کنید:

hideitbot

بعد از اینکه این ربات را در قسمت ویرایشگر نوشتید، می توانید متن مورد نظرتان را جلوی آن بنویسید:

hideitbot-1

وقتی که متن خود را نوشتید، چند شکل به شما نمایش داده می شود که شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید تا به محض انتخاب، متن شما در پشت شکل مورد نظر برای مخاطب ارسال شود. این ربات در حال حاضر از دو مدل سرامیک مشکی و علامت سوال پشتیبانی می کند که احتمالا در آینده بیشتر شود. به هر حال موقعی که خواستید این شکل ها را برای ارسال انتخاب کنید مطمئن باشید که متن خود را کامل کرده اید چرا که با انتخاب یکی از این گزینه ها پیام مورد نظر ارسال می شود:

hideitbot

چیزی که برای مخاطب ارسال می شود شبیه به عکس بالاست. در این حالت کاربر می تواند، روی کلمه Read کلیک کند تا بتواند محتوای پشت این عکس را مشاهده کند.

hideitbot

زمانی که شما روی کلمه read کلیک کنید، یک کادر باز می شود که در داخل آن پیام شما نمایش داده می شود. کاربر مخاطب با کلیک بر ok می تواند پیام را ببندد.

نکته مهم این است که شما می توانید از این ترفند برای نوشتن پیام های تبریک، پیام های خوشحال کننده و سورپرایز کننده برای مخاطبین استفاده کنید. کار کردن با ربات بسیار ساده است و می توانید به هر کدام از دوستان تان کمک کنید تا با استفاده از این ربات، تنوعی در کاربرد شان از تلگرام داشته باشند.

دیدگاه ها و نظرات خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب گویا آی تی را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید