نشانه های اتصال شخص دیگر به اکانت تلگرام شما

کدخبر: ۱۸۰۵۱۱
شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد: آیا این امکان وجود دارد که فرد ناشناسی به اکانت تلگرام شما وصل شود و بدون اینکه از این مسئله مطلع شوید، پیام‌هایتان را مطالعه کند؟ اگرچه نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم که این مسئله امکانپذیر نیست، اما شما با استفاده از یک ترفند ساده می‌توانید از بروز این مسئله جلوگیری کنید! با سایت شبکه همراه باشید.
نشانه های اتصال شخص دیگر به اکانت تلگرام شما

تلگرام این روزها به بخشی از زندگی ما تبدیل شده است! تقریبا همه ایرانی‌ها اکانت تلگرام دارند و از آن برای رد و بدل پیام‌های مختلف در زمینه‌های متنوع استفاده می‌کنند. پیام‌هایی که در تلگرام رد و بدل می‌شوند، می‌توانند موضوعات مختلف شخصی، کاری و غیره را در بر بگیرند، پس امنیت این پیام‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اما آیا این امکان وجود دارد که فرد ناشناسی به اکانت تلگرام شما وصل شود و بدون اینکه از این مسئله مطلع شوید، پیام‌هایتان را مطالعه کند؟

با وجود تمام تدابیر امنیتی که تلگرام ترتیب داده و بسترهای امنی که ارائه کرده است، نمی‌توانیم به صورت قطع مدعی شویم که هیچ‌وقت و تحت هیچ شرایطی امکان سوء استفاده از اکانت کاربران وجود ندارد! چرا که هرچقدر هک یک اپلیکیشن از ضریب امنیت بالایی برخوردار باشد، باز هم سهل‌انگاری‌های کاربران می‌تواند منجر به بروز مشکلات امنیتی شود. ما در این مقاله از دلایلی که ممکن است برای شما ایجاد خطر کنند و منجر به دسترسی احتمالی افراد ناشناس به اکانت تلگرام شما شوند صرف نظر می‌کنیم و فقط به دنبال راه چاره هستیم.

چگونه می‌توانیم مطمئن شویم که هیچ فرد دیگری به غیر از خودمان به اکانت تلگراممان وصل نیست؟ خوشبختانه تلگرام برای این مسئله راه حلی را ارائه کرده است. به موجب این راه حل کاربران می‌توانند به طور دقیق مشاهده کنند که چه دستگاه‌هایی در چه تاریخ‌هایی به اکانت تلگرام آن‌ها وصل شده‌اند. به این صورت می‌توانید هر زمان که لازم بود دسترسی‌های مشکوک به اکانت خود را قطع کنید! در ادامه این مقاله به آموزش نحوه انجام این کار می‌پردازیم. با سایت شبکه همراه باشید.

برای بررسی اینکه اکانت تلگرام شما در چه دستگاه‌هایی فعال است، کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا برنامه تلگرام را اجرا کنید و وارد اکانتی شوید که قصد دارید دستگاه‌های متصل به آن را بررسی کنید.

حالا وارد بخش Settings شوید و گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید