کارتون ترسناک دهه شصت! + عکس

کدخبر: ۱۹۲۵۹۱
داریوش اسدزاده صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از سریال سمندون و ترس بچه های دهه شصت از شخصیت سمندون در این سریال به روز کرد.
نمناک, سمندون سریالی به نویسندگی و کارگردانی ناصر هاشمی است که در سال 1373 تولید و در سال 1374 پخش شد. داریوش اسدزادهکه یکی از بازیگران این سریال نوستالژیک برای بچه های دهه شصت است صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری خاطره انگیز ازسریال سمندون به روز کرد.
 

سریال سمندون

سریال سمندون با بازی داریوش اسدزاده

داریوش اسدزاده با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:یادش بخیر روح بانو حمیده خیرآبادی و رشید اصلانی شاد و ناصر هاشمی همیشه سلامت و شاد باشه.

شخصیت سمندون در این سریال باتوجه به ظاهر وحشتناکش تبدیل به کابوس بچه های دهه شصت شده بود.

سریال سمندون

سریال سمندون با بازی رشید اصلانی  و زنده یاد حمیده خیرآبادی

 

داستان سریال در مورد یک بچه غول به نام «سمندون» است که در زیر زمین خانه ای قدیمی زندگی می کند.در منزل عمه ( حمیده خیرآبادی ) زیرزمین اسرارآمیزی وجود دارد که برادرزادهٔ عمه (ناصر هاشمی) می خواهد از آن استفاده کند. پسر جوانی در اتاق کوچکی از یک خانه قدیمی به اتفاق عمه و شوهر عمه اش آقای احمدی زندگی می کند. او درخواست می کند اتاق دیگری ، در زیرزمین خانه در اختیارش قرار دهند. عمه معتقد است اتاق مورد نظر، محلی جادو شده است و تلاش می کند او را از این خواسته منصرف کند، اما موفق نمی شود. بعد از اینکه به این زیرزمین پا می گذارد متوجه می شود که یک بچه دیو 2000 ساله در آنجا زندگی می کند و در انتظار رسیدن مادرش است.

 

سریال سمندون

سریال سمندون با بازی رشید اصلانی ، داریوش اسدزاده و زنده یاد حمیده خیرآبادی

در این مجموعه ناصر هاشمی، رشید اصلانی، داریوش اسدزاده، حمیده خیرآبادی ایفای نقش کردند.

رشید اصلانی

سریال سمندون با بازی رشید اصلانی

 

سریال سمندون

سریال سمندون با بازی ناصر هاشمی و رشید اصلانی

 

رشید اصلانی

سریال سمندون با بازی رشید اصلانی

 

رشید اصلانی

سریال سمندون با بازی ناصر هاشمی و رشید اصلانی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید