«حراجمعه» بامیلو، سوم آذرماه

کدخبر: ۱۹۰۱۴۷
گروه بنگاه‌ها: بزرگترین حراج بامیلو موسوم به «حراجمعه سال»، سه و چهار آذرماه برگزار می‌شود.
«حراجمعه» بامیلو، سوم آذرماه

به گزارش روابط عمومی بامیلو، این شرکت  طی سه سال گذشته به طور متوالی این حراج را برگزار کرده و امسال با همراهی بیش از 4 هزار فروشنده و تامین‌کننده، حدود 250 هزار کالا متنوع را با تخفیف‌های استثنایی برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. 

بامیلو نخستین فروشگاه اینترنتی است که «بلک‌فرایدی ایرانی» را به بازار ایران معرفی کرده است.

بر اساس این گزارش، حراجمعه یکی از ابداعات بامیلو در بازار ایران است که در 2 سال گذشته، با ایجاد یک فرصت استثنایی برای خرید کالاها در ارزان‌ترین شکل ممکن، فضایی را برای آشنایی مردم در سراسر ایران با مفهوم خرید آنلاین فراهم کرده است.

با توجه به حمایت ایرانسل از بامیلو و سایر شرکت‌های پیشروی اینترنتی زیرمجموعه گروه اینترنت ایران، امسال حراجمعه بامیلو با حمایت بزرگترین اپراتور دیتای ایران برگزار می‌شود. همچنین این امکان برای میلیون‌ها کاربر اینترنت در ایران فراهم می‌شود تا بتوانند به راحتی در این روز خرید کنند. بر اساس این گزارش، حراجمعه حدود 50 سال است که در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای آسیایی و مسلمان نیز اجرا می‌شود. این حراج، فرصت خوبی است تا کاربران ایرانی بتوانند از مزایای خرید آنلاین در بامیلو مانند: بازگشت 100 روزه کالا، امکان پرداخت در محل و دسترسی به طیف متنوعی از کالاها، بهره‌مند شوند. 

بامیلو برای نخستین بار شش آذر 1394 این حراج را برگزار کرد که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت. یکسال بعد در  آذر 1395 بامیلو تمامی رکوردهای خود از جمله رکوردهای بازدید و فروش خود را شکست. به طور مثال تنها در یک دقیقه اول حراج با بیش از یک میلیون بازدیدکننده مواجه شد.

بامیلو امسال با همکاری بسیاری از تامین‌کنندگان، کالاهای متنوعی از جمله گوشی آیفون 8 با  550 هزار تومان تخفیف، پلی استیشن سونی با 400 هزارتومان، هارد اکسترنال با 70 هزار تومان تخفیف، انواع پوشاک زنانه و مردانه با بیش از 70 درصد تخفیف، لوازم بهداشتی، لوازم منزل و لوازم الکترونیک را با تخفیف‌های 80 درصدی در حراجمعه بامیلو عرضه می‌کند.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید