عضو موتلفه : کناره گیری رئیسی و قالیباف به نفع هم بعید است

کدخبر: ۱۶۷۶۰۹
عضو حزب موتلفه اسلامی درباره وعده کوچک کردن دولت که از سوی قالیباف مطرح شده است، گفت: نمی‌توان به حرف قالیباف در این زمینه استناد کرد چرا که او نتوانست شهرداری را کوچک کند. شهرداری روز به روز توسعه پیدا کرده و بزرگ شده و به تبع آن گرفتاری مردم هم زیاد شده است بنابراین، این حرف قالیباف باعث تعجب است.
عضو موتلفه : کناره گیری رئیسی و قالیباف به نفع هم بعید است

روزنامه آرمان نوشت: اسدلله عسگراولادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا با اشاره به مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری گفت: آنچه در این مناظره مشاهده شد صحبت‌های آقای میرسلیم معقول بود و بعد از او هاشمی طبا بود که حرف های خوبی مطرح کردند و بقیه با  یکدیگر ستیز داشتند.

او ادامه داد: همه حرف‌های خوبی می‌زنند و این مردم هستند که باید تشخیص دهند کدام یک از آنها می‌توانند کشور را در این ۴ سال خوب اداره کنند.

عضو اتاق بازرگانی افزود: من به آقای میر سلیم رای می‌دهم و او را اصلح می‌دانم. 

عضو حزب موتلفه در پاسخ به اینکه کدام یک از کاندیداهای اصولگرایان به نفع دیگری کناره‌گیری خواهد کرد، بیان کرد:رییسی قطعا کناره گیری نمی‌کند. در مناظره معلوم است که برنامه آقای قالیباف و رییسی با هم فرق دارد .بعید می‌دانم رییسی  و قالیباف به نفع یکدیگر کناره گیری کنند. اگر قرار براین بود تا حالا کناره گیری کرده بودند و در مناظره‌ها شرکت نمی‌کردند. وقتی وارد مناظره می‌شوند قطعیت دارد که شرکت خواهند کرد.

عسگر اولادی در زمینه بحث کوچک کردن دولت که از سوی قالیباف مطرح شده است،گفت: نمی‌توان به حرف قالیباف در زمینه کوچک کردن دولت استناد کرد چرا که او نتوانست شهرداری را کوچک کند. شهرداری روز به روز توسعه پیدا کرده و بزرگ شده و به تبع آن گرفتاری مردم هم زیاد شده است بنابراین، این حرف قالیباف باعث تعجب است.

او ادامه داد: همه ما معتقد به کوچک شدن دولت هستیم و این حرفی نیست که تنها آقای قالیباف مطرح کند لذا دو سال است که داریم فریاد می‌زنیم دولت باید کوچک شود و دولت است که باید تصمیم بگیرد اما این حرف با توجه به عملکرد قالیباف در شهرداری کمی دور از ذهن است.

 به گزارش آرمان به نقل از ایلنا؛ عضو حزب موتفله اسلامی اظهار داشت: مردم باید بعد ازمناظره تشخیص دهند که  چه کسی برتری دارد و خواهشم از مردم این است که به پای صندوق رای بروند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید