رمز گشایی وزیر اطلاعات از تی شرت های انتخاباتی فتنه آمیز

کدخبر: ۱۶۸۱۳۶
وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران درباره توزیع تی‌شرت هایی علیه یکی از نامزدهای انتخاباتی توضیح داد. وی همچنین در ارتباط با توزیع تی‌شرت هایی علیه یکی از کاندیداها گفت: در شبکه خبر هم در مورد این موضوع توضیح دادم و می خواستم این پروژه فتنه‌آمیز را بسوزانم.
رمز گشایی وزیر اطلاعات از تی شرت های انتخاباتی فتنه آمیز

به گزارش مهر، محمود علوی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد خبر بازداشت تعدادی از کارگران معدن زمستان یورت پس از حضور رئیس جمهور در آن منطقه گفت: دستگیر و بازداشت شدن افرادی در ارتباط با معدن گلستان دروغ محض است و حتی یک نفر هم بازداشت نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که برای آزادی ادمین های تلگرامی چه اقدامی کرده اید، گفت: مساله مهمتر ندارید؟

وی همچنین در ارتباط با توزیع تی‌شرت هایی علیه یکی از کاندیداها گفت: در شبکه خبر هم در مورد این موضوع توضیح دادم و می خواستم این پروژه فتنه‌آمیز را بسوزانم.

وی افزود: چند هزار تی شرت تولید شده بود که چهار نمونه اش را بچه ها توانستند ضبط کند که روی این تی شرت ها شعارهایی با عنوان «دولت حرف خداحافظ»، «چهار سال رکود و بیکاری» و «من به روحانی رای نمی دهم» بود.

وی افزود: بعنوان عضو هیات اجرایی انتخابات تلاش دارم تا بر اساس رعایت قانون عمل کنم و در جهت حفظ امنیت انتخابات حرکت نمایم.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: افرادی که در این زمینه سرمایه گذاری کرده بودند وقتی دیدند سرمایه شان از بین رفت برای فرار به جلو عنوان کردند که طرفداران دولت می خواستند این کار را انجام دهند ولی این تیشرت ها را دولت برای چه باید علیه خودش بزند و چه بهره برداری دولت از آن می برد.

علوی گفت: ما در برخی از مراسم کاندیداها حضور افرادی را مشاهده کردیم که یک نمونه از این تی شرت ها را پوشیده بودند و در حال پیگیری موضوع هستیم.

وی ادامه داد: پیام من به کاندیداها این است سلامت جامعه، وحدت، انسجام و امنیت جامعه مهم تر از اهداف سیاسی است و نتیجه هر چه باشد رای مردم محترم است ولی اینکه خواسته باشیم با دروغ، جعل و اعمال خلاف رای مردم را با روش های امنیتی و توطئه به نفع اهداف سیاسی خود دنبال کنیم چه ارزشی دارد.

وزیر اطلاعات افزود: این پروژه سوخت و آن ها سعی کردند برای فرار به جلو آن را به دولت نسبت دهند ولی این پروژه از ناحیه کسانی بود که در مقابل دولت بودند.

وزیر اطلاعات در پاسخ به اینکه آیا شورای نگهبان با توجه به جایگاه نظارتی خود می تواند وارد این موضوعات شود؟ گفت: نمی توانیم این گونه مسائل را به نامزدها نسبت دهیم،‌ ممکن است ستادهای آن ها چنین اقداماتی کرده باشند و یا طرفداران آن ها باشند که کاندیداها روحشان خبردار نباشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید