مدیر بلک بری:" شرم بر تو باد آندروید"

کدخبر: ۱۰۱۹۶۳
اگر چه گوگل اعلام کرده که قصد دارد با افزودن قابلیت موسوم به Knox به امنیت سیستم عامل اندروید بیفزاید، اما جان چن مدیر عامل بلک بری این اقدام را ناکافی می داند.
مدیر بلک بری:" شرم بر تو باد آندروید"
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، جان چن که شرکت تحت مدیریت وی یکی از رقبای گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود، این اقدام را شروعی خوب ولی ناکافی دانسته است.
 
وی با بیان عبارت " شرم بر تو باد آندروید"، اضافه کرده که تنها بلاک بری می تواند امنیت را برای صاحبان مشاغل و گروه های حرفه ای حساس به امنیت به ارمغان آورد.
 
مدیر عامل بلک بری با اشاره به اینکه قابلیت KNOX از مدتی قبل به گوشی‌های سامسونگ اضافه شده، اما تنها دو میلیون نفر از آن استفاده می‌کنند به این مساله هم اشاره کرده که دهها میلیون نفر از صاحبان مشاغل از گوشی های ایمن بلک‌بری استفاده می‌کنند و بابت امنیت آن اظهار نگرانی نمی‌کنند.
 
وی در مورد آینده KNOX نیز اظهار بدبینی کرد، زیرا به گفته وی این بنایی است که بر روی یک پایه ناایمن استوار شده، اما در مقابل معماری بلک بری در تمامی لایه ها از امنیت کافی برخوردار است. البته برخی کارشناسان مستقل معتقدند این اظهارات بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه امنیت بلاک‌بری در حد بسیار عالی است و نه امنیت گوشی های آندروید در حد ادعا شده نامناسب است.
 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید