اولین واکنش مدیر عامل «پدیده» به اتفاقات اخیر + ویدئو / تنها 10 هزار میلیارد تومان ارزش مغازه‌های «پدیده» است

کدخبر: ۱۰۹۰۶۸
مالک شرکت پدیده در واکنش به غیرقانونی بودن فعالیت‌های این شرکت و ممنوعیت فروش سهام پدیده گفته است: تنها ۱۰ هزار میلیارد تومان ارزش مغازه‌های مجموعه پدیده است، پس با فروش سهام پدیده به خودتان صدمه نزنید.
اولین واکنش مدیر عامل «پدیده» به اتفاقات اخیر + ویدئو / تنها 10 هزار میلیارد تومان ارزش مغازه‌های «پدیده» است

به گزارش «اقتصادنیوز»، به تازگی ویدیویی در  شبکه‌های اجتماعی چون وایبر و تلگرام پخش شده است که در آن محسن پهلوان، مالک شرکت پدیده در جمع افرادی که در یکی از دفا‌تر خرید و فروش سهام برای فروش سهام یکی از شرکت‌های زیر مجموعه آن شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز تجمع کرده بودند در واکنش به غیرقانونی بودن فعالیت‌های این شرکت و ممنوعیت فروش سهام پدیده گفته است که تنها ۱۰ هزار میلیارد تومان ارزش مغازه‌های مجموعه پدیده است، پس با فروش سهام پدیده به خودتان صدمه نزنید.

محسن پهلوان، مدیر عامل شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز در بخش‌هایی در این ویدیو خطاب به مردمی که قصد داشتند سهام‌هایی که خریده‌اند را بفروشند، اظهار کرد: تنها ۱۰ هزار میلیارد تومان ارزش مغازه‌های شرکت‌های پدیده است و این علاوه بر هزار چیز دیگری است که ما در مشهد دارایی داریم.

او با تاکید براینکه محبت و لطف کنید به خودتان صدمه نزنید، گفت: حضور شما در اینجا چیزی است که بدخواه‌‌های شما خواسته‌اند که شما برای خود دردسر درست کنید چون یکسری از افراد سود نبرده‌اند.

پهلوان در ادامه صحبت‌هایش گفت: ببخشید من این جمله را می‌گویم، افرادی که سهام پدیده را خریده‌اند ۹۵ درصد از قشر متوسط به پایین جامعه هستند.

پهلوان افزود: این افراد در خانواده‌هایشان، دیگران ارباب بودند و آن‌ها ضعیف آن خانواده‌ها بودند. حالا از طریق این شرکت پولدار شده‌اند و دیگران نتوانستند این مساله را تحمل کنند.

این ویدئو را در  شبکه رسمی اقتصادنیوز در آپارات می‌توانید ببینید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید