سرمایه‌گذاری یک شرکت فرانسوی در ناوگان هوایی ایران

کدخبر: ۱۲۳۷۶۴
سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری از سفر یک هیات فرانسوی به تهران خبر داد و گفت: در این سفر راهکارهای سرمایه گذاری شرکت ADP فرانسه در پروژه‌های مختلف فرودگاهی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سرمایه‌گذاری یک شرکت فرانسوی در ناوگان هوایی ایران

 محمد خداكرمی افزود: اين شركت هم اكنون در اجرای چندين پروژه فرودگاهی در فرودگاه‌های مهم جهان فعال است و نسبت به سرمایه‌گذاری در توسعه فرودگاه امام خمينی (ره) و دو فرودگاه پرتردد مشهد و شيراز اظهار تمايل كرده است.

وی اظهار کرد: در نشستی كه با اين هيات هفته گذشته در سازمان هواپيمايي كشوری با حضور دست اندركاران صنعت هوانوردی كشور برگزار شد، مسئولان اين شركت با بررسی پروژه‌های سرمايه‌گذاری در طرح توسعه فرودگاه امام (ره) با تكميل ترمينال ايرانشهر در اين فرودگاه موافقت كردند تا پس از بررسی لازم نقطه نظرات نهايی خود را اعلام كنند.

سرپرست سازمان هواپيمايی كشوری ادامه داد: مشاركت در توسعه پروژه‌های فرودگاهی، توسعه و تجهيز و ارايه خدمات مشاوره در صنعت هوانوردی و كمك به افزايش مسيرهای پروازی از اهم برنامه‌های اين شركت فرانسوی در سفر به تهران بود.

خداكرمی افزود: در سفر مسئولان اين شركت فرانسوی پروژه‌های مختلف سرمايه‌گذاری در فرودگاه امام (ره) و برخی از پروژه‌های سرمايه‌گذاری در دو فرودگاه مشهد و شيراز معرفی شد تا پس از انجام مطالعات مورد نياز، جمع بندی نهایی آن به مسئولان صنعت هوانوردی ايران ارايه شود.

سرپرست سازمان هواپيمايی كشوری افزود: شركت ADP فرانسه يك شركت بزرگ در زمينه ساخت و توسعه تجهيزات فرودگاهي است كه نقش مهمی در توسعه فرودگاه های فرانسه داشته و هم اكنون پروژه‌های بزرگ فرودگاهی در چندين فروگاه پرتردد جهان را در دست اقدام قرار دارد.

يادآور می‌شود، اگستينو دورمانه مديرعامل شركت ADP به همراه هيات فرانسوی هفته گذشته به تهران سفر كرد تا با پروژه‌های مختلف سرمايه‌گذاری در بخش‌های مختلف فرودگاه حضرت امام (ره) و فرودگاه‌های مشهد و شيراز آشنا شود.

منبع: سازمان هواپیمایی کشوری

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید