اقتصادنیوز بررسی می‌کند:

عرضه 1+11 خودرو سواری از سوی «چری»/ نقشه چینی‌ها برای جلب مشتریان ایرانی

کدخبر: ۱۴۵۸۶۲
با گذشت یک دهه از حضور چینی‌ها در صنعت خودرو ایران، چری به عنوان قدیمی‌ترین سازنده خودرو چینی در ایران، با ترفندهای گوناگون به دنبال جذب مشتری برای 11 خودرو سواری و یک محصول جدید خود است.
عرضه 1+11 خودرو سواری از سوی «چری»/ نقشه چینی‌ها برای جلب مشتریان ایرانی

به گزارش اقتصادنیوز، شرکت مدیران‌خودرو، که سهام اکثریت آن به شرکت چری چین فروخته شده، در حال حاضر 11 مدل خودرو چینی را به تولید رسانده و با قیمت های 30، 40، 50، 60، 70، 80 و 90 میلیون تومان به فروش می رساند.

این خودروسازِ چینی فروش، برای اقشار متوسط به بالا محصولات خود را به تولید می رساند تا در یک بازار رقابتی بتواند با حریفان قدری چون رنو، میتسوبیشی، تویوتا و پژو به رقابت بپردازد.

مدیران‌خودرو، برگ برنده خود در رقابت با خودروسازان اروپایی را فروش اقساطی معرفی کرده تا مشتری بتواند با 70 درصد قیمت تمام شده یک خودرو را وام بگیرد و با پیش پرداخت کم صاحب یکی از محصولات 11 گانه این شرکت شود.

این خودروساز با انجام تبلیغات گسترده و ارسال پیامک های تبلیغاتی مشتریان را مجاب می‌کند تا با آورده کم بتوانند خودرویی را سوار شوند که دارای تجهیزات روز بوده و در ایران نیز خدمات پس از فروش مناسبی دارد.

آنگونه که اقتصادنیوز کسب اطلاع کرده مشکل عمده خودروسازان چینی در تامین قطعات آن است چرا که صنعت قطعه‌سازی ایران، قطعات مورد نیاز خودروسازان چینی را تامین نمی‌کند از این رو اگر خودروهای چینی با مشکلی مواجه شوند باید برای تعمیر خودرو خود چند روزی صبر و تحمل داشته باشند تا قطعه مورد نظر از چین وارد ایران شود.

مدیران‌خودرو با توجه به شرایط متنوعی که برای فروش محصولات خود گذاشته در دو ماه نخست امسال با رشد تولید مواجه شده تا به عنوان موفق‌ترین خودروساز چینی در ایران به کار خود ادامه دهد.

این شرکت به زودی محصولی به نام آریزو5 را وارد بازار خودرو ایران می‌کند که این خودرو 5 سال از سوی مدیران‌خودرو گارانتی شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید