عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان:

مردم برای تولید خودروهای جدید صبر کنند/ نیاز به زمان دو ساله برای تولید خودروهای جدید

کدخبر: ۱۴۶۲۰۱
عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران از مردم خواست تا برای اجرایی شدن قراردادهای جدید خودروسازان صبر و تحمل بیشتری به خرج دهند.
مردم برای تولید خودروهای جدید صبر کنند/ نیاز به زمان دو ساله برای تولید خودروهای جدید

محمدرضا نجفی‌منش به اقتصادنیوز گفت: برخی گمان می‌کنند تا یک قرارداد به امضا رسید از فردای آن تولید خودروها شروع شده و محصولات قدیمی کنار گذاشته خواهند شد در صورتی که بناست تا زمانی که خودروهای موجود دارای مشتری هستند، تولید آنها ادامه داشته باشد و خودروهای جدید به تدریج وارد چرخه تولید شوند.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان افزود: خودروسازان کشور در تمامی مذاکرات خود سعی می‌کنند به گونه‌ای قراردادهایشان را تنظیم کنند که شرط برد- برد رعایت شود تا هم برای طرف خارجی جذابیت سرمایه‌گذاری در ایران وجود داشته باشد و هم اینکه خودروسازان داخلی از محل این قراردادها بتوانند استانداردهای خود را ارتقا داده و محصولاتشان را در بازاری رقابتی عرضه کنند.

او گفت: پس از برجام هیات‌های مختلفی وارد کشور شده‌اند و تقاضای همکاری با صنعت خودرو ایران را داشته‌اند که برخی از قراردادها به امضا رسیده و برخی دیگر در شرف امضاست که به وقت مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او افزود: با توجه به تلاشی که خودروسازان کشور برای مذاکره با خارجی‌ها انجام می‌دهند به زودی شاهد آن خواهیم بود تا تغییر آرایشی در تولید خودور صورت گرفته و نظام خودروسازی ما تغییرات زیادی با ورود محصولات جدید به خود ببیند که رسیدن به این هدف مستلزم صبر و تحمل بیشتر مردم و اعتماد آنها به خودروسازان داخلی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید