معاون وزیر صنعت خبر داد:

ثبت‌نام بیش از 14 هزار واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات دولتی

کدخبر: ۱۴۶۲۵۵
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از ثبت‌نام بالغ بر 14 هزار 590 واحد صنعتی و تولیدی کشور در سامانه دریافت تسهیلات دولتی خبر داد.

علی یزدانی در کارگروه رفع موانع تولیدی استان سمنان که با حضور استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: این تعداد واحد صنعتی و تولیدی تا پایان وقت اداری دیروز 29 خردادماه در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کردند که 3040 واحد آن صنعتی و 11 هزار و 558 واحد آن تولیدی هستند.

او از ادامه مهلت برای ثبت‌نام واحدهای صنعتی و تولیدی در این سامانه خبر داد و افزود: هر واحدی که شرایط لازم را داشته باشد می‌تواند در این سامانه ثبت‌نام کند تا در صورت احراز شرایط از تسهیلات اعطایی بهره‌مند شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ثبت‌نام 1464 واحد و 216 طرح استان سمنان در سامانه بهین‌یاب خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد واحد استان سمنان نیز تا ساعت 14 دیروز 29 خردادماه در سامانه ثبت‌نام کردند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور از لزوم داشتن بازار و توان رقابت به‌عنوان اولویت اصلی پرداخت این تسهیلات نام برد و اظهار کرد: در این طرح واحدهای تولیدی کوچک و متوسطی که از نظر ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار، توان راه‌اندازی یا افزایش تولید را داشته باشند با تزریق نقدینگی از طریق اعطای این تسهیلات فعال‌تر شده و اشتغال جدید ایجاد می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید