7خبر آخوندی از آزادراه تهران – شمال در یک جدول/ قطعه اول آزاد راه تهران – شمال بهار 96 زیر بار ترافیک می‌رود / فراهم کردن عرصه برای کار پیمانکاران ایرانی در آزادراه تهران – شمال

کدخبر: ۱۴۶۳۴۲
وزیر راه و شهرسازی ضمن اظهار امیدواری به اینکه قطعه اول آزادراه تهران – شمال بهار 96 زیر بار ترافیک برود، گفت: برای تکمیل این قطعه قرارداد پیمانکار چینی را طبق تعهدات بین‌المللی کاهش دادیم تا عرصه برای کار پیمانکاران ایرانی فراهم شود.
7خبر آخوندی از آزادراه تهران – شمال در یک جدول/ قطعه اول آزاد راه تهران – شمال بهار 96 زیر بار ترافیک می‌رود / فراهم کردن عرصه برای کار پیمانکاران ایرانی در آزادراه تهران – شمال

به گزارش اقتصادنیوز، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز دوشنبه 31 خردادماه در جریان بازدید معاون اول رئیس جمهوری از آزادراه تهران – شمال با اشاره به پیشرفت پروژه آزادراه تهران – شمال برای تکمیل قطعه نخست آن، گفت: دولت و بنیاد مستضعفان به تمام تعهدات خود به خوبی عمل کرده‌اند. آن طور که ایرنا گزارش داده، آخوندی در ادامه اظهار کرد: پیمانکاران در این پروژه و به خصوص در قطعه اول تاکنون طبق برنامه زمان‌بندی شده کار خود را انجام داده‌اند و تمام کارهای این پروژه از طریق مناقصه و رقابت اجرا می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی سپس اظهار کرد: با توجه به سرعت کار در قطعه اول آزاد راه تهران – شمال امیدوارم این قطعه بهار سال 1396 زیر بار ترافیک برود تا مردم بتوانند برای تردد در این مسیر از این قطعه استفاده کنند.

او همچنین عنوان کرد: آزادراه تهران – شمال به بزرگ‌ترین کارگاه سازندگی کشور تبدیل شده، به طوری که در بخشی از این آزادراه طول دیواره‌های حائل بیش از 100 متر است. برای تکمیل این قطعه قرارداد پیمانکار چینی را طبق تعهدات بین‌المللی کاهش دادیم تا عرصه برای کار پیمانکاران ایرانی فراهم شود.

آخوندی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هم اکنون تونل شرقی این قطعه به طول چهار هزار متر اجرا شده اما احداث تونل برگشت هم اکنون در حال آماده سازی برای مناقصه عمومی است که امیدواریم برنده این مناقصه نیز تا یک ماه آینده اعلام شود.

او سپس تاکید کرد: احداث آزادراه تهران – شمال افتخار مهندسی ایران است که توانسته احداث این پروژه بزرگ ملی را با سرعت بیشتری دنبال کند.

در این جدول اقتصادنیوز می‌توانید هفت خبر کلیدی را که وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید معاون اول رئیس جمهوری از آزادراه تهران – شمال درباره ساخت این آزادراه اعلام کرد، بخوانید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید