افزایش نرخ اکثر ارزها/دلار 3508 تومان+جدول قیمت

کدخبر: ۱۴۷۷۵۱
در بازار امروز (سه‌شنبه)، نرخ دلار آمریکا معادل سه هزار و 508 تومان گزارش شده که نسبت به روز گذشته هفت تومان افزایش یافته است.

به گزارش اقتصادنیوز، در بازار امروز (سه‌شنبه)، نرخ دلار آمریکا معادل سه هزار و 508 تومان گزارش شده که نسبت به روز گذشته هفت تومان افزایش یافته است.

همچنین یورو اروپا و پوند انگلیس به ترتیب 16 و 34 تومان افزایش قیمت داشته‌اند و در این لحظه معادل سه هزار و 922 و چهار هزار و 649 تومان به فروش می‌رسند.

درهم امارات و لیرترکیه نیز تا این لحظه روندی صعودی را پشت سر گذاشته‌اند و به ترتیب با نرخ‌های 960 تومان و هزار و 239 تومان معامله می‌شوند. دلار کانادا و دلار استرالیا نیز به ترتیب شاهد دو و 21 تومان افزایش قیمت بوده‌اند.

نرخ فرانک سوئیس نیز اکنون معادل سه هزار و 615 تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته سه تومان افزایش یافته است. در این میان کرون سوئد، دانمارک و نروژ نیز به ترتیب دو، پنج و چهار تومان افزایش قیمت داشته‌اند. دینار کویت، ریال عربستان، ریال قطر و ریال عمان نیز تا این لحظه روندی صعودی را پشت سر گذاشته‌اند.

این در حالی است که تنها یوان چین با یک تومان کاهش قیمت معادل 542 تومان معامله می‌شود و سایر ارزها نیز با همان قیمت‌های قبلی به فروش می‌رسند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید