ورود غول ماشین‌های تشریفاتی به بازار جدید

رولزرویس شاسی‌بلند می‌سازد

کدخبر: ۱۱۱۶۱۰
کمپانی مطرح انگلیسی «رولزرویس»، پس از سالها گمانه‌زنی، درنهایت از تولید خودروهای سواری شاسی بلند (SUV) در این کمپانی خبر داد که این اقدام بازار جدیدی را از خودروهای تجملی باز خواهد کرد.
رولزرویس شاسی‌بلند می‌سازد

به گزارش اقتصادنیوز، کمپانی «رولز رویس» که مقر آن در شهر «گودوود» قرار دارد از تصمیم این کمپانی در نامه مشترک «پیتر شوارتزینبر»، رییس هیئت‌مدیره و «تورستن مولر-اوتواس»، مدیرعامل، خبرداد. در این نامه اشاره شده که تقاضای مشتریان «رولز رویس» در تصمیم اخیر آنها تأثیر بسزایی داشته‌است.

در این نامه آمده‌است: بسیاری از مشتریان فهیم ما خواسته‌اند تا خودروهای جدید شاسی بلند (SUV) طراحی و تولید کنیم و ما هم حالا خواسته آنها را اجابت می‌کنیم. ما در کمپانی «رولز رویس موتورز»، منحصرا روی خواسته‌های مشتریانمان تمرکز می‌کنیم که این مسئله عطش ما را برای نوآوری افزایش می‌دهد. بنابراین مهندسان و تیم طراحی خودروهای خودرا به چالش کشیده‌ایم تا یک خودروی جدید و منحصربفرد طراحی و تولید کنیم. این خودروی جدید سکوی پرتاب جدی برای کمپانی ما محسوب می‌شود درحالیکه تا پیش‌ از این سوال می‌شد که آیا ساخت خودروی شاسی بلند تحت برند رولزرویس منطقی و عملی است؟

به گزارش روزنامه تلگراف، رولز رویس ماه پیش اعلام کرده‌بود فروش سالانه این کمپانی برای نخستین بار 4000 دستگاه کاهش یافته‌است. با‌این حال، اوتواس در گفتگو با روزنامه تلگراف تصریح کرد: این کمپانی هنوز تصمیم قطعی خودرا در این‌باره نگرفته‌است. اما کمپانی رولزرویس در عین‌حال اعلام کرده دوست دارد با ساخت خودروهای شاسی بلند تاریخ جدیدی را در این کمپانی رقم بزند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید