اجرای طرح مطالعاتی کاهش بار ترافیک در فرودگاه مهرآباد

کدخبر: ۱۰۲۰۱۹
  طرح مطالعاتی کاهش بار ترافیک در منطقه سه راه فرودگاه مهرآباد به منظور تسهیل در گردش کار مسافری و در نهایت جلوگیری از تاخیر مسافران به جهت شلوغی و ترافیک پیاده سازی می شود.
اجرای طرح مطالعاتی کاهش بار ترافیک در فرودگاه مهرآباد

به‌گزارش " اقتصاد نیوز"  روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفته است : در نشست مشترک  معاونت ترافیک شهرداری، فرماندهی پلیس مهرآباد و نماینده پلیس راهور در این منطقه، مشاوران ایمن‌راه و مدیرکل فرودگاه مهرآباد، طرح مطالعاتی کاهش ترافیک در منطقه سه راه‌ آبنما این فرودگاه بررسی شد

در ابتدای این نشست بازبینی طرح‌های مطالعاتی گذشته نیز بررسی و سپس بر اساس شرایط موجود، ارزیابی شد. در نهایت نیز تصویب شد طرح نهایی با نظر اجماع جهت اجرایی شدن به‌صورت آزمایشی پیاده‌سازی شود.

هدف از اجرای این طرح کاهش بار ترافیک در منطقه سه‌راه فرودگاه تسهیل در گردش کار مسافری و در نهایت جلوگیری از تاخیرات مسافران به جهت شلوغی و ترافیک است.

علی رستمی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد توجه به تامین زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح را از اولویت‌های اولیه آن خواند.

رستمی تاکید کرد: مطالعات کاهش ترافیک در منطقه مهرآباد ضروری است و باید این موضوع برای برنامه‌ریزی ترافیکی مهرآباد و ساماندهی معضلات و کاهش ترافیک اجرایی شود.
وی افزود: اجرای این طرح مشارکت و همکاری شهرداری و پلیس راهور را می‌طلبد که امیدواریم با این همکاری همچون گذشته مشکلات را مرتفع کنیم و با اجرای این طرح حجم ترافیک در ورودی و خروجی فرودگاه کاسته شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید