راه اندازی نخستین خط گردشگری دریایی در بندر شهید حقانی

کدخبر: ۱۳۷۲۶۷
نخستین خط گردشگری تفریحی دریایی در بندر مسافری شهید حقانی با ظرفیت جابه جایی روزانه 1500نفر راه اندازی شد.
راه اندازی نخستین خط گردشگری دریایی در بندر شهید حقانی

جاسم جادری در این مراسم، راه اندازی نخستین خط تفریحی دریایی بندرعباس را ابتکار و ایده‌ای نو در صنعت گردشگری استان هرمزگان دانست و گفت: این خط به همت اداره کل بنادر و دریانوردی در بندرعباس راه اندازی شد و می‌تواند در تمامی سواحل خلیج فارس و دریای عمان در استان هرمزگان توسعه یابد.

وی شهر بندرعباس را دارای ظرفیت های مناسبی برای توسعه گردشگری دریایی دانست و افزود: راه اندازی این خط برای رونق گردشگری دریایی استان یک ضرورت و نیاز جدی بود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به تقاضاهای مردمی و ظرفیتی که در بندرعباس وجود داشت، این خط دریایی راه اندازی شد تا مردم استان و دیگر هموطنان بتوانند از زیبایی های دریای نیلگون خلیج فارس بهره مند شوند و ساعات خاطره انگیزی را در کرانه این آبی آرام، سپری کنند.

شروع فعالیت با 4 شناور به ظرفیت 510 صندلی
ابراهیم ایدنی مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان هدف از راه اندازی نخستین خط گردشگری تفریحی دریایی در بندرعباس را اشاعه فرهنگ دریایی و بهره گیری بیشتر مردم از جاذبه های دریا و ساحل عنوان کرد.

وی اضافه کرد: این خط گردشگری که با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده، با استفاده از 4 فروند شناور به ظرفیت 510 صندلی کار خود را آغاز کرده و می تواند روزانه به بیش از 1500 نفر خدمات دهد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با راه اندازی این خط دریایی مردم می‌توانند پنج شنبه هر هفته از ساعت 19 تا 22 از بندر مسافری شهید حقانی تا محدوده لنگرگاه بندرعباس به وسیله شناورهای پیشرفته در فاصله دو مایلی از خط ساحلی گلشهر تا سورو و پشت شهر، گشت تفریحی بر روی دریا را تجربه کنند.

آنطور که روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به اقتصادنیوز گفته است،  محمد محسنی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر به منظور حمایت‌های آنها از راه اندازی نخستین خط گردشگری دریایی در بندرعباس گفت: بخش خصوصی این آمادگی را دارد که با افزایش تقاضا ظرفیت خدمات دهی به گردشگران را افزایش دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید