وزیر صنعت در گفت وگو با «اقتصاد»:

اعتبار سبد کالا نهایی نشده است/ تامین و توزیع با وزارت تعاون

کدخبر: ۱۰۰۶۷۲
بر اساس اظهارات وزیر صنعت، معدن و تجارت این وزارت خانه دیگر متولی توزیع سبد کالا نیست و کار به وزارت تعاون واگذار شده است.
اعتبار سبد کالا  نهایی نشده است/ تامین و توزیع با وزارت تعاون

محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با سایت خبری اقتصاد درباره جزییات توزیع سبد کالا در مرحله دوم، اظهار کرد: موضوع سبد کالا دیگر از اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست و من در مورد آن نمی‌دانم.

او ادامه داد: کلیه فرآیندها از مرحله تامین تا توزیع کالاهای موجود در سبد کالا و دریافت اعتبارات آن از دولت بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

نعمت‌زاده با اشاره به اینکه به‌زودی در خصوص زمان و جزییات توزیع سبد کالا در بین وزیران و دستگاه‌های اجرای ذی‌ربط تصمیم گرفته می‌شود، گفت: درباره میزان اعتبار مرحله دوم نیز هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

به گزارش سایت خبری اقتصاد، پیش از این پیشنهاد ارائه کارت اعتباری به مشمولان دریافت سبد کالا از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه شده بود که البته هنوز تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده است.

همچنین با توجه به محدود شدن جامعه هدف و اختصاص سبد کالا در مرحله دوم فقط به افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، بر اساس برآوردهای انجام شده، سبد کالا در مرحله دوم صرفاً به پنج میلیون سرپرست خانوار اختصاص می‌یابد.

این احتمال وجود دارد که توزیع سبد کالا در مرحله دوم پیش از ماه رمضان انجام شود.



اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید