ناظران کشاورزی در انتظار استخدام

کدخبر: ۱۰۰۷۷۹
ناظران کشاورزی با تجمع در مقابل ساختمان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اعلام کردند: به رغم ابلاغ آیین نامه جذب ناظرین کشاورزی توسط این معاونت، ادارات کل وزارت جهاد کشاورزی استان ها همچنان از استخدام ما خودداری می کنند.
ناظران کشاورزی در انتظار استخدام

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایرنا، نمایندگان ناظران کشاورزی استان‌ها امروز در این تجمع خواستار ملاقات با «محمدباقر نوبخت» معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری و پیگیری موضوع استخدام ناظران کشاورزی شدند.

یکی از ناظران کشاورزی شرکت‌کننده در این تجمع با بیان اینکه در آذرماه سال 1389 طرح یک‌فوریت نمایندگان مجلس برای جذب ناظران کشاورزی اعلام وصول شد و به صحن علنی مجلس رفت، گفت: این طرح در آن زمان در مجلس به تصویب رسید و شورای نگهبان نیز آن را تایید کرد اما بعد از ابلاغ این قانون، وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به مجلس اعلام کرد که این مصوبه دارای ابهاماتی است.

این ناظر کشاورزی افزود: قانون «اصلاح قانون استخدام مهندسان ناظر تولیدات کشاورزی و منابع طبیعی» در دوازدهم بهمن‌ماه سال 1390 به تصویب نهایی رسید و اوایل سال 1391 به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شد.

او خاطرنشان کرد: روند استخدام ناظران کشاورزی در سال 1391 نیز تا بهمن‌ماه آن سال مسکوت ماند و بعد از آن سامانه ثبت‌نام ناظران کشاورزی راه‌اندازی شد و ناظران در این سامانه اینترنتی ثبت‌نام کردند.

این تجمع‌کننده اظهار داشت: بعد از ثبت‌نام در سامانه، روند استخدام دوباره مسکوت ماند تا اینکه معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری از به جریان افتادن استخدام ناظران کشاورزی خبر داد و نامه‌ای برای جذب ناظران به استان‌ها ابلاغ شد.

او تصریح کرد: اما استانداری‌ها و ادارات کل جهاد کشاورزی در پاسخ به پیگیری‌های ما می‌گویند برای به جریان افتادن استخدام این نامه کفایت نمی‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید