عضو کمیسیون انرژی:

مواضع بنزینی وزارت نفت شفاف نیست

کدخبر: ۱۰۱۱۵۸
یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت مواضع مشخص و شفافی در مورد واردات بنزین و تولید ریفرمیت در واحدهای پتروشیمی ندارد.
مواضع بنزینی وزارت نفت شفاف نیست

 به گزارش «اقتصادنیوز» به نقل از تسنیم، ابراهیم کارخانه‌ای با تاکید بر اینکه مواضع مسئولان وزارت نفت در بحث بنزین شفاف نیست گفت: معاون وزیر نفت در جلسه کمیسیون انرژی اعلام کرد که واردات بنزین متوقف شده است اما بعد شرکت ملی پالایش و پخش گفت که واردات بنزین متوقف نشده است.

وی ادامه داد: همچنین آقای کاظمی اعلام کرد که بنزین تولید شده به کمک واحدهای پتروشیمی هم متوقف شده است که با توقف واردات بنزین، مشخص نیست بنزین مورد نیاز کشور از کجا تامین می‌شود؟ البته بعد گفته شده که از ذخایر بنزین استفاده می‌شود.

صحبت‌های وی در حالی است که پیش از این گفته شده بود به دلیل تلاش برای واردات بنزین یورو 4، برای مدت کوتاهی واردات بنزین متوقف خواهد شد. با این حال، کمیسیون انرژی بارها تلاش کرد تا اتهام نفع شخصی را به منتقدان تولید بنزین داخلی وارد کند اما این مسئله بعد از ورود پرونده آلودگی بنزین داخلی به مجلس، به سمت دیگری رفت. بر همین اساس کمیسیون انرژی در جلسات اخیر خود آلودگی بنزین داخلی را تایید کرده بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید