رئیس سازمان صنعت استان تهران خبر داد:

برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت از پنجم تیر

کدخبر: ۱۰۱۲۶۹
در آستانه ماه رمضان نمایشگاه های طرح ضیافت از پنجم تیرماه آغاز و به مدت 10 روز ادامه دارد.
برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت از پنجم تیر

یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفت‌وگو با اقتصاد نیوز درباره عرضه کالاهای پر مصرف در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بر اساس طرح انتزاع امسال برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است اما سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت نیز نقش خود را در برگزاری این نمایشگاه‌ها ایفا می‌کنند.

او ادامه داد: امسال در آستانه ماه رمضان اقدام به اجرای «طرح نظارت ویژه بر بازار» و «برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالاهای پر مصرف» کرده‌ایم.

صادقی با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه ماه رمضان از اول تیرماه آغاز و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، گفت: بازرسان علاوه بر نظارت بر برگزاری و توزیع کالاها در نمایشگاه به صوت ثابت در تمام مبادی مربوط به تامین و توزیع کالاها حضور دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه در سطح تمام شهرستان‌های استان تهران و شهر تهران نمایشگاه‌های طرح ضیافت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: چهار نمایشگاه در شهر تهران و در سایر استان‌ها نیز یک نمایشگاه برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه‌ها عمدتاً کالاهای غذایی پر مصرف در ماه رمضان توزیع می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه‌ها از پنجم تیرماه آغاز و تا 15 همین ماه ادامه دارد.

صادقی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌ها به مدت 10 روز برگزار و پیش از آغاز ماه رمضان تمام می‌شود، بیان کرد: در کنار نمایشگاه‌ها تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز مبادرت به توزیع کالا می‌کنند.

به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت همچنین سازمان میادین میوه و تره‌بار و تعاونی‌های کارگری، کارمندی و فرهنگی نیز با تخفیف بین 5 تا 25 درصد متناسب با کالا تا پایان ماه رمضان کالا توزیع می‌کنند.

او در پایان گفت: میزان تخفیف کالاها در نمایشگاه‌ها متفاوت است برحسب کشش کالا میزان تخفیف را اعمال می‌کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید