چند هزار مسکن مهر پردیس منتظر وزارت نیرو 

کدخبر: ۱۰۱۶۲۲
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس میگوید در صورت همکاری وزارت نیرو برای تامین خدمات این واحدها ، چند هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان تابستان تحویل داده می شود. 
چند هزار مسکن مهر پردیس منتظر وزارت نیرو 

به گزارش "اقتصادنیوز "حسن ولی‌پور به ایسنا گفته است در صورت همکاری وزارت نیرو و نفت برای تامین آب، برق و گاز این واحدها، آمادگی افتتاح چند هزار واحد را تا پایان تابستان داریم اما کارهای باقیمانده وزارت نیرو زیاد است ولی اگر بتوانند روند کارهایشان را سریع‌تر پیش ببرند آمادگی داریم این رقم چند هزار واحد را افزایش دهیم.

وی با بیان این‌که وزارت نیرو متعهد است که همزمان با وزارت راه و شهرسازی اقدامات لازم را برای تحویل واحدها انجام دهد، تصریح کرد:‌ در حال حاضر سرعت کار شاید مطلوب مردم نباشد اما می‌توان گفت از بنیه وزارتخانه‌ها بیشتر است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تاکید کرد: آمادگی افتتاح واحدها در تیر ماه وجود دارد و می‌توان گفت از امروز تا سه ماه آینده افتتاح چند هزار واحد در صورت همکاری وزارتخانه‌های دیگر صورت می‌گیرد.
به گزارش ایسنا، ساخت 13 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس واقع درشمال شرقی تهران از سال 82 آغاز شد و ساخت 80 هزار واحد دیگر در فازهای سه،‌ پنج و هشت این شهر نیز از سال 91 آغاز شد که قرار است همه این واحدها تا پایان سال دیگر تکمیل و تحویل داده شوند.

در حال حاضر 83 هزار واحد مسکن مهر طی هفت پروژه در شهر جدید پردیس در حال ساخت است که به گفته مدیر عامل شرکت عمران این شهر جدید تحویل واحدهای مسکن مهر فاز‌های 8 و 11 این شهر از ابتدای امسال آغاز شده و تا پایان سال 94 باید به اتمام برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید