تا پایان امسال صورت می گیرد

تحویل 5 هزار واحد مسکونی به محرومان

کدخبر: ۱۰۲۰۷۹
به گفته رئیس هیات امنای خیران مسکن ساز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ، پیش بینی می شود تا پایان امسال حدود پنج هزار واحد مسکن توسط خیران مسکن ساز کشور به محرومان تحویل شود.
تحویل 5 هزار واحد مسکونی به محرومان

به گزارش  «اقتصاد نیوز» هادی درفشی با بیان اینکه 28 هزار واحد مسکن توسط خیران مسکن ساز در کشور در حال احداث است، اظهار کرد: از این تعداد 9 هزار واحد تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه این واحدها برای اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد در کشور احداث می‌شود، افزود: افراد نیازمند در این راستا از طرق مختلف شناسایی و از طریق خیران برای این افراد مسکن ساخته می‌شود.

رئیس هیات امنای خیران مسکن‌ساز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هر فردی به هر میزانی که در توان دارد می‌تواند به این موسسه در بخش‌های مختلف از جمله، تعهد زمین، تعهد پرداخت اقساط تسهیلات و تامین مصالح ساختمان کمک کند.

وی به ایسنا گفت : حداقل هزینه‌های ساخت‌و‌ساز توسط این مجموعه بدون احتساب هزینه‌های زمین 300 میلیون ریال است و این موسسه تا به امروز 800 میلیاد ریال برای ساخت‌و‌ساز هزینه کرده است. سهم آورده متقاضی حدود 20 تا 30 درصد است و این مجموعه تلاش می‌کند انشعابات این واحدهای مسکونی به صورت رایگان تحویل محرومان شود.

درفشی با بیان اینکه هیئت خیران مسکن در تمام استان‌ها تشکیل شده است، افزود: این هیئت در 150 شهرستان کشور دارای شعبه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید