تحویل مسکن مهر، تاپایان امسال

کدخبر: ۱۰۲۱۳۲
مدیرعامل شهر جدید اندیشه از تحویل همه واحدهای مسکن مهر شهر جدید اندیشه تا پایان سال خبر داده و گفته است که متقاضیان این واحدها واریزی های خود را به موقع پرداخت کردند.
تحویل مسکن مهر، تاپایان امسال

به گزارش اقتصادنیوز، در حالی که معاون وزیر راه و شهرسازی  وعده بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان سال  94 را داده است، برخی مدیران عامل شهرهای جدید  مدعی هستند تحویل این واحدها زودتر از زمان اعلام شده خواهد بود و برخی دیگر نیز  از  آماده بودن این واحدها خبر داده‌اند اما تحویل آن‌ها را منوط به همکاری وزارت نیرو می‌دانند.

محسن نریمان با اشاره به اینکه برخی شهرهای جدید از زمان تحویل تاکنون پیشرفت خوبی داشتند، گفته است که مراحل تکمیل شهرهای جدید و واحدهای مسکونی مهر تا پایان سال 94  انجام می‌شود.

در همین میان  مدیر عامل شهر جدید اندیشه  از  واگذاری ۲۳۷۶ واحد مسکونی مهر تا پایان سال خبرداده و گفته است: متقاضیان مسکن مهر آورده‌های خود را به موقع پرداخت می‌کنند که امتیاز  آنها واگذار نشود.

 محمد آئینی دراین باره به فارس گفته است: تا حدودی بحث تامین آب و برق واحدهای مسکن مهر دچار مشکل است که امیدواریم با تلاش همکاران و توجه ویژه وزارت نیرو تأمین آب وبرق واحدهای مسکن مهر بدون مشکل سپری شود.

وی آخرین وضعیت واحدهای مسکونی مهر اندیشه را اینگونه عنوان کرد که از 3093 واحد مسکونی مهر 717 واحد مسکونی خود مالکی و 2376 واحد مسکونی 99 ساله است که تاکنون 654 واحد مسکونی مهر تحویل متقاضیان شده است.

مدیرعامل شهر اندیشه گفت : اگر متقاضیان مسکن مهر آورده خود را به موقع واریز نکنند امتیاز آنها واگذاری می‌شود. روند پرداخت آورده متقاضیان رو به بهبود است و بهتر شده است. البته شاید هم ترس از لغو امتیاز باعث شده تا متقاضیان مسکن مهر به موقع آورده خود را واریز کنند.

آئینی در خصوص دریافت مرحله سوم افزایش قیمت مسکن مهر تصریح کرد: براساس بخشنامه سوم افزایش قیمت مسکن مهر به تدریج این بخشنامه در حال اعمال شدن است و متناسب با پیشرفت کار از متقاضیان مبالغ دریافت می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید