معاون وزیر کشور اعلام کرد:

کشف سرنخ های جدید در پرونده اسیدپاشی

کدخبر: ۱۰۵۷۰۷
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در خصوص پرونده های اسیدپاشی در اصفهان به کشف سرنخ های جدیدی اشاره کرد.
کشف سرنخ های جدید در پرونده اسیدپاشی

به گزارش «اقتصادنیوز»، پس از وقوع چند حادثه اسیدپاشی در شهر اصفهان معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مردم به شایعات و آمار واهی و نادرست توجه نکنند و مطمئن باشد مسئولان امنیتی، انتظامی و قضایی استان اصفهان با تشکیل ستاد ویژه و با اهتمام جدی پیگیر موضوع هستند.

آن طور که پایگاه خبری پلیس گزارش داده، حسین ذوالفقاری در ادامه اظهار کرد: از طرف وزیر کشور و رئیس شورای امنیت ملی برای نظارت بر حسن اجرا و پیگیری این پرونده‌ها به اصفهان آمدم.

وی با تاکید بر اینکه در یک ماه گذشته چهار مورد اسیدپاشی دراصفهان روی داده است افزود: آخرین این اسیدپاشی‌ها روز ۲۳ مهر بود و تاکنون هیچ خبر موثق و مورد تایید دیگری در این زمینه گزارش نشده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه در دو مورد از این چهار مورد، مواد اسیدی ضعیف بوده است از کشف سرنخ‌های جدید و مهم در این پرونده‌ها خبر داد.

وی گفت: بر اساس نظریه‌های کار‌شناسی نیروهای امنیتی و انتظامی مشخص شده هیچ سازمان یا گروهی این حرکات را مدیریت نکرده و عامل اصلی می‌تواند تنها یک نفر باشد.

معاون وزیر کشور، انگیزه سیاسی یا مذهبی بودن این اسیدپاشی‌ها را کاملا رد کرد و گفت: مردم اصفهان با صبر و تحمل اجازه دهند تا پرونده به سرانجام برسد تا در کمترین زمان ممکن عامل این اسید پاشی‌ها معرفی شود.

پس از وقوع چند حادثه اسیدپاشی در اصفهان در روزهای گذشته مردم این شهر در مقابل ساختمان دادگستری اصفهان تجمع کردند و همزمان با آن، تعدادی از مردم نیز در تهران مقابل ساختمان مجلس دست به این شکل اعتراض زدند.

لینک اخبار مرتبط:
قربانیان ناامنی در اصفهان
اسید پاشی بر روی ۴ زن در اصفهان
تهدید به اسیدپاشی زنان از طریق پیامک
تبارشناسی اسیدپاشان
4 متهم به اسیدپاشی دستگیر شدند
واکنش نوبخت به اسیدپاشی
واکنش متفاوت تلویزیون به اتفاقات اخیر اصفهان
شوخی اسیدی در تلویزیون
تجمع اصفهانی‌ها در اعتراض به اسیدپاشی + تصاویر اختصاصی
معاینه چشمان قربانی اسیدپاشی توسط وزیر بهداشت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید