بزرگترین کمپانی تولید کننده آلومنیوم در جهان اعلام کرد

آلومینیوم گران می‌شود

کدخبر: ۱۱۱۴۲۹
ذخایر آلومینیوم در انبارهای بازار فلزات لندن در روز 11 فوریه به کمتر از 4 میلیون تن رسیده است که پایین‌ترین سطح از ماه می سال 2009 میلادی است.
آلومینیوم گران می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سایت پلاتس، کمپانی بزرگ روسی تولید‌کننده آلومینیوم، روسال اعلام کرده است بر اساس گزارش بازار فلزات لندن در روز پنجشنبه سطح ذخایر آلومینیوم در انبارها در روز 11 فوریه به کمتر از 4 میلیون تن رسیده است که پایین‌ترین سطح از ماه می سال 2009 میلادی است.کاهش ذخایر انبارها می تواند حاکی از پیشی گرفتن تقاضا بر عرضه باشد.
کمپانی روسال در گزارش خود آورده است که کاهش ذخایر انبارها که حاکی از قوت گرفتن تقاضا است می‌تواند در سال 2015 نیز ادامه پیدا کند.روسال اضافه کرده است روند کاهش ذخایر انبارها در بازار فلزات لندن با سرعت 7000 تن در روز ادامه می‌یابد.
این کمپانی بزرگ تولید کننده آلومینیوم در گزارش خود ذکر کرده است، پیش‌بینی می‌کند که تقاضا برای آلومینیوم از کاهش رشد اقتصادی چین تاثیر زیادی نپذیرد.
از دید روسال حساسیت بازار آلومینیوم به کاهش رشد اقتصادی چین کم است بواسطه آن‌که چین هزینه های زیادی را در زیر‌ساخت‌های خود داشته است و نیاز به آلومینیوم در چین ثابت است، اضافه اینکه اعمال سیاست‌های انبساطی در اروپا می‌تواند به افزایش رشد اقتصادی اروپا در نیمه دوم سال 2015 منجر شود. همچنین در نهایت نفت ارزان می تواند منجر به افزایش مصرف در میان کشورهای عضو گروه G7 مانند چین و هند شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید