مشاغل پردرآمدی که آخر هفته آگهی شدند

کدخبر: ۱۳۴۵۰۶
در آگهی‌های استخدام پایان هفته جاری مشاغلی مشاهده می‌شوند که درآمد قابل توجهی برای آنها در نظر گرفته‌اند.
مشاغل پردرآمدی که آخر هفته آگهی شدند
آرزو ایوبی:

در آگهی‌های استخدام پایان هفته جاری مشاغلی مشاهده می‌شوند که درآمد قابل توجهی برای آنها در نظر گرفته‌اند.

بیشترین درآمد در آگهی‌های استخدام مشاوران املاک است. بسیاری از مشاوران املاک درآمد بیش از هفت میلیون تومان را وعده داده و به تحصیلات، ضامن معتبر و سابقه کاری نیز توجهی ندارند. این در حالی است که تنها برخی مشاوران املاک کارمندان خود را بیمه می‌کنند و حقوق ثابت ندارند.

بعد از مشاور املاک می‌توان به بازاریاب شرکت‌های دکوراسیونی اشاره کرد. برخی از شرکت‌های طراحی دکوراسیون به بازاریاب‌های فعال و حرفه‌ای ماهانه حداقل پنج میلیون تومان حقوق پرداخت می‌کنند. اما فقط برخی از فعالان در این شرکت‌ها از مزایای بیمه برخوردار هستند.

به گزارش اقتصادنیوز، راننده‌های آژانس نیز جزو پردرآمدترین آگهی‌های استخدام به نظر می‌رسند، زیرا برای راننده آژانس شیفت شب حد‌اقل درآمد چهار میلیون تومان در ماه آگهی شده است، اما فعالان در این شغل نیز از طرف کارفرما بیمه نمی‌شوند.

با رقابتی شدن بازار تولیدکنندگان کالا در سال‌های اخیر شغل بازاریابی نیز از پر درآمدترین مشاغل به نظر می‌رسند. یک شرکت لوازم آرایشی حقوق بالای سه میلیون تومان در ماه را برای بازاریاب محصولات این شرکت در نظر گرفته است. این شغل مانند برخی مشاغل آگهی شده دیگر از طرف کارفرما تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند.

در آگهی دیگری برای فروشنده با پنج سال سابقه کار حقوق سه میلیون تومان در نظر گرفته شده است. مدیر این فروشگاه به اقتصادنیوز گفت: در صورتی که فروشنده فعال باشد پس از دو ماه تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد و از مزایا و پاداش نیز برخوردار خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید