اقتصادنیوز از میانه معاملات بازار سهام گزارش می‌دهد

شاخص بورس فعلا درجا زد

کدخبر: ۱۳۸۷۸۵
معاملات بورس تهران روز جاری را با تغییرات نزولی شاخص کل آغاز کرد. بر این اساس تا دو ساعت پس از شروع بازار، شاخص کل با افت بیش از 200 واحدی روبه‌رو شد.
شاخص بورس فعلا درجا زد

به گزارش اقتصادنیوز، تکذیب خبر افزایش سرمایه لیدر گروه پالایشی‌ها یعنی پالایش نفت بندرعباس موجب تشکیل صف فروش در عموم نمادهای این گروه شد. کمااینکه تخفیف نرخ خوراک تیز هنوز قطعی نیست. تا زمان تنظیم این گزارش به ترتیب سه نماد پالایش نفت اصفهان، بانک ملت و پالایش نفت بندرعباس بالاترین تاثیر منفی را برشاخص کل گذاشته‌اند.

در همین حال بار دیگر گروه خودرو نبض بازار را در دست گرفت و لیدر معاملات بورس شد. در این گروه ایران خودرو معامله بیش از 55 میلیون سهم را تجربه می‌کند و سهامداران حقیقی مشارکت 67 و 77 درصدی را سمت فروش و خرید این نماد برعهده دارند.

در این گروه مهمترین خبر روز جاری بازگشایی نماد "ورنا" است. نماد معاملاتي شركت سرمايه گذاري گروه صنعتي رنا با توجه به تعديل پيش بيني درآمد هر سهم سال مالي منتهي به 1395/06/31 مدتی متوقف بود که امروز در جریان معاملات بازگشایی خواهد شد.

گروه خودرو تا زمان تنظیم این گزارش بالاترین حجم و ارزش معاملات را تجربه می‌کند. پس از آن گروه پالایشی ها در صدر برترین گروه‌های بورسی قرار گرفته است. در حال حاضر شاهد معامله بیش از 926 میلیون سهم به ارزش بالاتری از 263 میلیارد تومان در بورس تهران هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید