در ۴ ماه نخست ۲۰۱۴

تولید فولاد ایران از ۵ میلیون تن گذشت

کدخبر: ۱۰۰۵۲۲
انجمن جهانی آهن و فولاد از رشد ۵ درصدی تولید فولاد ایران در ۴ ماه نخست ۲۰۱۴ خبر داد و اعلام کرد مجموع فولاد تولیدی ایران در این دوره به ۵.۰۱۵ میلیون تن رسیده است.
تولید فولاد ایران از ۵ میلیون تن گذشت

به گزارش اقتصاد روز تسنیم، انجمن جهانی آهن و فولاد در جدیدترین گزارش خود از افزایش 1.6 درصدی تولید فولاد ایران در چهارمین ماه سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن و کاهش 3 درصدی نسبت به مارس 2014 خبر داد.

تولید فولاد ایران در مارس 2014 بالغ بر 1.329 میلیون تن بود که این رقم در آوریل امسال به 1.285 میلیون تن کاهش یافته است. در آوریل 2013 نیز 1.264 میلیون تن فولاد در ایران تولید شده بود.

بر اساس این گزارش مجموع تولید فولاد ایران در چهار ماه نخست سال جاری میلادی به 5.015 میلیون تن رسیده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 5 درصدی داشته است. ایران در چهار ماه نخست سال قبل 4.789 میلیون تن فولاد تولید کرده بود.

کل تولید فولاد جهان در آوریل امسال 137 میلیون تن اعلام شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 1.7 درصدی داشته است.

چین بزرگترین تولیدکننده فولاد جهان در این شناخته شده است. تولید فولاد این کشور در آوریل امسال با رشد 2.1 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 68.8 میلیون تن رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم‌ قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید