مدیرعامل شرکت کاسپین در گفتگو با اقتصاد روز:

تاخیر در آزادسازی تنها به نفع دلال ها است

کدخبر: ۱۰۰۱۲۱
مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین گفت: اگر دولت به دنبال توسعه ناوگان است باید از ایرلاین ها به هر طریق ممکن حمایت کند تا آزادسازی نرخ ها محقق شود و نگذارد عده ای دلال سود اصلی را ببرند و در این بین مردم و ایرلاین ها متضرر شوند.
تاخیر در آزادسازی تنها به نفع دلال ها است

صمد سلیمانی در گفت وگو با اقتصاد روز با تاکید براینکه دیگرانجام پروازهای داخلی برای ایرلاین ها صرفه اقتصادی ندارد. اظهار کرد: عملیات پروازی داخلی با توجه به هزینه هایی که تحمیل می کند با نرخ های تکلیفی دیگر مقرون بصرفه نیست.

او افزود: ایرلاین ها کشور از انجام پروازهای داخلی سودی نمی برند و در برخی موارد نیز زیان می دهند. تنها راه چاره ازادسازی قیمت بلیت است.

سلیمانی درباره اینکه مسوولان وزارت راه و شهرسازی وعده داده اند که در اردیبهشت ماه جاری آزادسازی قیمت بلیت هواپیما انجام شود، تصریح کرد: علی رغم قول هایی که مسوولان وزارت راه وشهرسازی داده اند  و کارهای زیرساختی و نرم افزاری در جهت تنوع سازی قیمت بلیت هواپیما انجام شده است اما مشخص نیست چرا هنوز مسوولان راه و شهرسازی برای اجرای آزادسازی نرخ ها تردید دارند.

مدیرعامل کاسپین ادامه داد: در پایان سال گذشته مسوولان راه و شهرسازی وعده داده بودند که بطور قطع آزادسازی را اجرایی کنند اما به یکباره منصرف شدند و همچنان برای آزادسازی تاخیر دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید