رئیس اتحادیه قناد و شیرینی فروشان خبر داد:

احتمال افزایش قیمت زولبیا و بامیا در آستانه ماه رمضان

کدخبر: ۱۰۰۸۷۶
بررسی افزایش قیمت زولبیا بامیه در آستانه ماه رمضان وارد کمیسیون فنی اتحادیه قند و شیرینی فروشان شد.
احتمال افزایش قیمت زولبیا  و بامیا در آستانه ماه رمضان

محمد نصرتی رئیس اتحادیه قناد و شیرینی‌فروشان در گفت‌وگو با اقتصاد نیوز درباره احتمال افزایش قیمت زولبیا و بامیه در آستانه ماه رمضان با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه این کالا، اظهار کرد: هنوز میزان افزایش قیمت زولبیا و بامیه به تصویب نرسیده است و فعلاً کمیسیون فنی به نتیجه قطعی نرسیده است.

او ادامه داد: ما در کمیسیون فنی اتحادیه 25 درصد افزایش دستمزد کارگران را و همچنین میزان افزایش قیمت مواد اولیه را بررسی کرده و به نتیجه مشخص می‌رسیم.

نصرتی با بیان اینکه در پخت انواع شیرینی 180 نوع ماده اولیه استفاده می‌شود، بیان کرد: ماده اولیه موجود در پخت زولبیا و بامیه نظیر تخم‌مرغ، خامه، شکر، روغن نباتی و... تغییرات قیمتی را شاهد بوده است که تمامی این موارد در تعیین نهایی قیمت آن تاثیرگزار است.

رئیس اتحادیه قناد و شیرینی‌فروشان با تاکید بر اینکه افزایش قیمت این نوع شیرینی حتمی است ولی میزان آن مشخص نیست، بیان کرد: به‌زودی فرمول قیمت‌گذاری زولبیا و بامیه اعلام می‌شود.

او در پایان گفت: پس از بررسی فرمول جدید قیمت‌گذاری زولبیا و بامیه در کمیسیون فنی این موضوع در مجمع اتحادیه مطرح می‌شود و پس از تصویب نهایی به قنادی‌ها ابلاغ می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید