دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان

سیمان اول تیر گران می شود

کدخبر: ۱۰۱۱۴۹
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان از اعلام قیمت های جدید سیمان در اول تیرماه خبرداد.
سیمان اول تیر گران می شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، عبدالرضا شیخان با اشاره به اینکه قیمت های جدید سیمان اول تیرماه اجرایی خواهد شد، اظهارداشت: قرار بود پیش از تیر ماه قیمت های جدید اعلام شود اما تولیدکنندگان سیمان طی جلسات مختلف تصمیم گرفته‌اند برای جلوگیری از بروز رانت در بازار سیمان در روزهای پایانی خردادماه قیمت‌های جدید را اعلام کنند.

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان اضافه کرد:طی جلسات مختلف با نمایندگان وزرات صنعت، معدن و تجارت موضوع افزایش قیمت سیمان مورد موافقت قرار گرفته است اما هنوز در رقم افزایش به توافق نرسیده ایم؛ ولی به طور حتم تا اول تیرماه رایزنی ها انجام و قیمتهای جدید سیمان در بازار اعلام می شود.

پیش از این شیخان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، به جلسات کارشناسی فعالان صنعت سیمان با معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تعیین قیمت سیمان اشاره کرده و گفته بود: در طول هفته های اخیر جلسات بسیار خوبی با مسئولان وزارت صنعت برگزار شده است به طوری که نظرات آنها نیز بر افزایش قیمت سیمان مثبت بود.

وی افزود: در جلسات خود با مسئولان وزارت صنعت گزارش مفصلی از وضعیت صنعت سیمان مطرح شد که در ادامه علاوه بر منطقی بودن افزایش قیمت این محصولات صحبت هایی هم برای حمایت از تولیدکنندگان این بخش مطرح شد.

انتهای پیام/

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید