بر اساس آخرین معاملات در بازار فلزات لندن

کاهش قیمت جهانی آلومینیوم با دورنمای مثبت

کدخبر: ۱۱۱۷۹۴
قیمت آلومینیوم دیروز جمعه در بازار فلزات لندن برای تحویل سه ماهه با 25 دلار کاهش 1793 دلار در هر تن به فروش رفت. کارشناسان بازار معتقد هستند با افزایش تقاضای آلومینیوم در صنایع خودرو سازی دورنمای بازار آلومینیوم مناسب است.
کاهش قیمت جهانی آلومینیوم با دورنمای مثبت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سایت تخصصی پلاتس، بر اساس آمار منتشر شده توسط موسسه بین‌الملی آلومینیوم که در روز جمعه منتشر شد، تولید جهانی آلومینیوم (به غیر از چین) در ماه ژانویه به طور متوسط 67 هزار و 800 تن در روز بوده است.
این مقدار تقریبا برابر با ماه دسامبر گذشته و 1600 تن بیشتر از ماه ژانویه سال گذشته میلادی است.
رقم تولید آلومینیوم در سال 2014 به طور کلی 24 میلیون و 437 هزار تن با متوسط تولید روزانه 67 هزار تن ثبت شده است. این در حالی است که در سال 2013 تولید آلومینیوم 24 میلیون 586 هزار تن با تولید روزانه 67 هزار و 400 تن بوده است.
قیمت آلومینیوم دیروز جمعه در بازار فلزات لندن برای تحویل سه ماهه با 25 دلار کاهش 1793 دلار در هر تن به فروش رفت. این کاهش قیمت بعد از اعلام خبر توافق یونان با اتحادیه اروپا در مورد بدهی‌های یونان و به تبع آن تقویت ارزش یورو اتفاق افتاد.
کارشناسان بازار معتقد هستند با افزایش تقاضای آلومینیوم در صنایع خودرو سازی دورنمای بازار آلومینیوم مناسب است. آنها کاهش سطح ذخایر آلومینیوم در بازارها را از نشانه‌های مثبت برای افزایش قیمت این فلز می‌دانند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید