پهپادی که با موبایل هدایت می شود

کدخبر: ۱۰۰۲۲۱
این هواپیما برای افرادی که دوست دارند دنیا را از چشم پرندگان در حال پرواز ببینند قابل استفاده است، البته به شرطی که پول کافی برای خرید آن داشته باشند.
پهپادی که با موبایل هدایت می شود
به گزارش اقتصاد روز  به نقل از فارس،این هواپیما که Bebop نام دارد قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی برای فروش در بازارهای مختلف عرضه شود. شرکت فرانسوی سازنده این هواپیما که معمولا محصولات الکترونیک بی ‌یم برای خودروها و ... عرضه می کند افشا نکرده که قرار است Bebop را به چه قیمتی به فروش برساند.
  این هواپیما برای افرادی که دوست دارند دنیا را از چشم پرندگان در حال پرواز ببینند قابل استفاده است، البته به شرطی که پول کافی برای خرید آن داشته باشند.هنری سیدوکس در مورد Bebop گفته است: با استفاده از این محصول انگار شما به یک پرنده یا حشره مبدل شده‌‌اید. این محصول با تبلت‌ها و گوشی‌های مجهز به سیستم عامل آندروید و همین طور آیفون و آی پد سازگاری دارد، کیفیت تصاویر آن حرفه ای است و می تواند نمای 180 درجه از محیط اطراف را نمایش دهد.
 با استفاده از هدست‌های خاص Oculus Rift که همراه با این هواپیما عرضه می‌شود کاربر در صورت برگرداندن سرش به اطراف شاهد چرخش هواپیما به طرفین خواهد بود. این هواپیما که با استفاده از فناوری بی‌سیم وای – فای با گوشی یا تبلت در ارتباط خواهد بود حداکثر می‌تواند تا 300 متر از کاربر فاصله بگیرد. البته با استفاده از یک ابزار جانبی می‌توان این رقم را به حداکثر دو کیلومتر افزایش داد.

همچنین می‌توان این هواپیما را برای فرود خودکار در محل آغاز حرکت برنامه ریزی کرد. وزن هواپیمای یاد شده یک کیلوگرم است و طراحی آن به گونه‌ای است که می‌تواند در درون یک منزل یا فضای محدود هم پرواز کند. کارشناسان معتقدند به طور قطع با عرضه این محصول نگرانی‌هایی در مورد نقض حریم شخصی دیگران با سوءاستفاده از Bebop به وجود خواهد آمد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید