فبلتی با صفحه نمایش انعطاف پذیر

کدخبر: ۱۰۰۴۹۴
بر اساس گزارشی که در نشریات کره ای منتشر شده است، Samsung Galaxy Note 4 با یک صفحه نمایش قابل انعطاف Youm روانه بازار فروش خواهد شد.
فبلتی با صفحه نمایش انعطاف پذیر
به گزارش اقتصاد روز، چندی پیش نایب‌رئیس ارشد سامسونگ اعلام کرد، گلکسی نوت‌۴ سامسونگ با طراحی و ساختار جدیدی ساخته خواهد شد تا این اسمارت فون با نسل‌های قبلی خود از لحاظ طراحی تفاوت‌های محسوسی داشته باشد. حال بر اساس گزارشی که در نشریات کره‌ای منتشر شده است، Samsung Galaxy Note 4 با یک صفحه نمایش قابل‌انعطاف Youm روانه بازار فروش خواهد شد.
منظور از قابل‌انعطاف‌بودن، مشابه آن چیزی نیست که بر رویGalaxy Round سامسونگ وجود دارد؛ بلکه انتظار می‌رود با استفاده از فناوری نمایشگر Youm یک اسمارت فون که قابلیت خم شدن دارد را شاهد باشیم. به بیان ساده‌تر با توجه به قابلیت‌های فناوری نمایشگر Youm انتظارها بر این سمت‌وسو است که سامسونگ، نوت‌۴ را به‌گونه‌ای طراحی و تولید نماید که قابلیت انعطاف واقعی نمایشگر آن به چشم آید.
البته در چند وقتی که گذشت، شاهد شایعات عجیب و غریب دیگری نیز بودیم! حتی شایعه شده است که نوت‌۴ سامسونگ مجهز به یک نمایشگر سه جهته (خمیده در طرفین) خواهد بود. حضور این شایعه برای اولین بار به ماه ژانویه باز می‌گردد و ماه بعد آن نیز شایعه شد که نوت‌۴ با صفحه‌ای که در اطراف به بیرون خم شده است، ساخته خواهد شد.
حال پس از گذشت حدود سه ماه، باز این خبر منتشر شده که فبلت آینده سامسونگ دارای این چنین صفحه نمایشی است. سامسونگ اخیراً یک پتنت مربوط به نمایشگرهای خمشده در لبه‌ها را ثبت کرده بود که حالا شاید زمان استفاده از آن فرارسیده باشد.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید