قیمت ۶۳۵ دلاری جی ۳ تایید شد

کدخبر: ۱۰۰۶۲۷
تنها دو روز تا معرفی رسمی نسل جدید تلفن هوشمند پرچمدار ال جی باقی مانده است، اما می توان ادعا کرد که حجم بالای تصاویر و اطلاعات فاش شده نکته مبهمی را در مورد این تلفن هوشمند باقی نگذاشته است.
قیمت ۶۳۵ دلاری جی ۳ تایید شد
به گزارش اقتصاد روز به نقل از زومیت، بر اساس اطلاعات موجود، این تلفن هوشمند با کد F400L نام‌گذاری شده و قیمت در نظر گرفته شده برای آن 635‌ دلار برای بازار کره است. جی3 در رنگ‌های سفید، خاکستری و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

از جمله مشخصات فنی آنکه بسیاری از شما با آن آشنا هستید، می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون 801، حافظه رم ۳ گیگابایتی، صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD و دوربین 13 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپیتکال اشاره کرد. این تلفن هوشمند ابعادی برابر 146.3 در 74.6 در 8.95 میلیمتر به ترتیب برای طول، عرض و ضخامت دارا است که نگرش کلی از آن را شکل می‌دهد. هنوز اطلاعاتی از وزن این محصول اعلام نشده است.

با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی این تلفن هوشمند به‌مراتب اطلاعات بیشتری از این محصول فاش می‌شود که پازل ذهنی کاربران و علاقه‌مندان را رفته‌رفته کامل‌تر می‌کند.

علاوه بر موارد فوق، اطلاعات و تصاویر بخشی از لوازم جانبی این محصول نیز که شامل قاب با پنجره دایره و همچنین استند شارژ بی‌سیم می‌شود، فاش شده است.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید