وزیر بهداشت خبر داد:

تصمیم نهایی درباره پارازیت در وزارت ارتباطات گرفته می شود

کدخبر: ۱۰۱۴۲۵
وزیر بهداشت گفت: وزارت ارتباطات با حضور تعدادی از نماینده های وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط با مساله پارزایت فردا (سه شنبه) در جلسه ای تصمیم نهایی را اتخاذ می کند.
تصمیم نهایی درباره پارازیت در وزارت ارتباطات گرفته می شود

حسن قاضی‌زاده‌هاشمی در گفت‌وگو با «اقتصاد‌نیوز» درباره سرانجام بررسی پرونده پارازیت در دولت یازدهم که سال گذشته گزارش اولیه پیرامون آن به رئیس‌جمهور ارائه شد، اظهار کرد: وضعیت تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت مردم در جلسه‌ای با حضور تعدادی از وزیران وزارتخانه‌های مرتبط با مسائل پارازیت و سازمان محیط زیست فردا (سه‌شنبه) در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی خواهد شد.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه رسیدگی به وضعیت پارازیت و اثرات آن بر روی سلامت جامعه بیشتر به فعالیت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مربوط می‌شود، افزود: در همین راستا این جلسه در دفتر آقای واعظی در وزارت ارتباطات برگزار می‌شود.

قاضی‌زاده همچنین گفت: از وزیر ارتباطات خواهش کرده‌ام مسوولیت پیگیری در بررسی موضوع پارزایت را برعهده بگیرد، چرا که این موضوع به مسائل این وزارتخانه مرتبط است.

او ابراز امیدواری کرد تا در جلسه فردا (سه‌شنبه) بعد از ظهر تصمیم نهایی درباره وضعیت اثرات پارزایت بر سلامت مردم اتخاذ شود. چرا که پیش از این جلسات متعددی در این باره برگزار شده است اما نتیجه نداشت.


اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید