انتقاد وزیر ارتباطات از هزینه موبایل تهرانی ها

کدخبر: ۱۰۱۵۷۳
طرح موضوع تعرفه های همراه اول که از سوی وزیر ارتباطات مطرح شده است، به نوعی حمایت از حقوق مردم و به ویژه تهرانی ها است.
انتقاد وزیر ارتباطات از هزینه موبایل تهرانی ها
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، وزیر ارتباطات گفت: طرح موضوع تعرفه‌های همراه اول از سوی من به نوعی حمایت از حقوق مردم و به ویژه تهرانی‌ها است.

محمود واعظی، در پاسخ به این سوال که در سال‌های گذشته و در دولت‌های قبل جریمه‌های اپراتورها و شرکت‌های متخلف اعلام می‌شد تا مردم در جریان تخلفات آنها قرار گرفته و از رقم جریمه‌ها مطلع شوند، اما طی یک سالی که از دولت یازدهم می‌گذرد خبری در این زمینه منتشر نشده است و آیا این موضوع به معنای آن است که در این دوره تخلفی صورت نگرفته یا اینکه وزارت ارتباطات با نرمش بیشتری با شرکتها برخورد می کند، گفت: در حال حاضر سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی برای دسترسی مردم به حقوق‌شان از تمام ابزار‌های خود استفاده می‌کند.

وی در عین حال عنوان کرد: با این وجود این دولت درباره‌ی موضوعات مختلف این روش را ندارد که افکار عمومی را درگیر حاشیه کند.

وزیر ارتباطات و اطلاعات همچنین خاطر نشان کرد: البته این حرف به این معنی نیست که ما کار خود را انجام ندهیم به عنوان مثال اکنون بحثهای بنده درباره‌ی مساله‌ای مانند تعرفه‌های همراه اول به نوعی حمایت از حقوق مردم و به خصوص تهرانی‌ها محسوب می‌شود که چرا باید اینها تا این اندازه هزینه پرداخت کنند؟

واعظی ادامه داد: در ارتباط با موضوعات دیگر نیز ما پیگیری‌هایی انجام داده و به طور مرتب با اپراتورها جلسه داریم و این مسائل را دنبال می‌کنیم اما کمتر در این زمینه تبلیغ می‌کنیم.

علی‌اصغر عمیدیان - رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات - نیز در این زمینه اظهار کرد: در دولت فعلی ما سنگین‌ترین جریمه‌ها که کم‌کردن زمان است را در برنامه داریم.

معاون وزیر ارتباطات با بیان این‌که در سازمان تنظیم مقررات کمیته‌ای به نام تعلیق و جریمه راه‌اندازی شده، اظهار کرد: تنها در یک مورد وقتی مخابرات یکی از مصوبات ما را اجرایی نکرده بود ما حتی به سازمان بورس هم نامه زدیم در حالی که پیش از این هیچ‌گاه سابقه نداشته که برای تخلفات صورت گرفته به بورس نامه زده باشند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید