Gear Live هم اندرویدی شد!

کدخبر: ۱۰۱۶۴۳
Gear Live سامسونگ به سیستم عاملAndroid Wear مجهز است و ارتباط ساده و موثرکاربران را با دنیا فراهم می کند.
Gear Live هم اندرویدی شد!
به گزارش اقتصاد نیوز، 25 ژوئن 2014 میلادی، شرکت سامسونگ از Gear Live با سیستم عامل Android Wear رونمایی کرد. Gear Live فناوری پوشیدنی اندرویدی و جدیدی است که در زمان نیاز اطلاعات مفید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. Gear Live سامسونگ به سیستم عاملAndroid Wear مجهز است و ارتباط ساده و موثرکاربران را با دنیا فراهم می‌کند.
 
جی کی شین مدیر ارشد و رئیس بخش IT وموبایل سامسونگ گفت: «سامسونگ همواره در بازار رو به تحول گجت‌های پوشیدنی پیشرو بوده است و معرفیGear Live سامسونگ، تلاشی دیگر در جهت ارائه تجربه‌ای ساده و آسان از فناوری‌های پوشیدنی برای کاربران است. ما از طریق همکاری نزدیک و طولانی مدت با گوگل موفق شدیم از قابلیت‌های منحصربه فرد Android Wear در Gear Live بهره بگیریم. اطمینان دارم که سامسونگ و گوگل قادر خواهند بود درکنار هم بازار پوشیدنی‌های هوشمند را ارتقا دهند و تاثیر مثبتی بر زندگی کاربران بگذارند.»
 
سوندار پیچای معاون ارشدکروم و اپ اندروید، درباره این همکاری گفت: «ساعت‌های هوشمند Android Wear در یک نگاه اطلاعات مورد نیاز کاربران را نمایش می‌دهند و این موضوع، هدف اصلی ساخت این ساعت‌هاست. همکاری نزدیک اندروید با سامسونگ در خصوص عرضه Gear Live  - با باتری 24 ساعته و صفحه نمایش درخشان- در راستای معرفی پوشیدنی‌های هوشمند به بازار، بسیار هیجان‌انگیز است.»
 
فناوری پیشرفته سخت‌افزاری
 
Gear Live  سامسونگ، با طراحی بی‌نظیر و ویژگی‌های مبتکرانه‌ای که کاربران از سامسونگ انتظار دارند، تجربه‌ای فراموش نشدنی از به کارگیری دستگاه‌های همراه ارائه می‌دهد. دستگاه Android Wear جدید، از صفحه نمایش سوپر AMOLED (آمولد) سامسونگ، برای ارائه فوق‌العاده رنگ و شفافیت صفحه بهره می‌گیرد. تغییر آسان و دلخواه صفحه ساعت، روشن کردن دستگاه تنها با یک تماس انگشت و دسترسی فوری به اطلاعات، از دیگر ویژگی‌های این ساعت است. Gear Live  دارای استاندارد IP67 است و دستگاه را در برابر صدمات ناشی از گرد و خاک و فرو رفتن درآب محافظت می‌کند. درضمن این ساعت دارای یک بند 22 میلی متری استاندارد است که کاربران می‌توانند به دلخواه آن را تغییر دهند. این ساعت منحصربه‌فرد با داشتن مانیتور ضربان قلب که با چندین اپلیکشین حوزه سلامت سازگاری دارد، به کاربران اجازه می‌دهد سلامت و تناسب اندام خود را بیش از پیش حفظ کنند.
 
کاربری آسان  با Android Wear
 
Gear Live با سیستم عامل Android Wear، اطلاعات و پیشنهادات موردنیاز را در لحظه نشان داده و به کاربران اجازه می‌دهد در هر زمان این اطلاعات را همراه خود داشته باشند. نرم‌افزارهای اندروید متنوعی باGear Live  همخوانی دارند که کاربران به وسیله آن همواره می‌توانند آخرین اخبار را از اپلیکیشن‌های اجتماعی دریافت کنند، از اپ دلخواه خود برای چت کردن استفاده کنند و از آخرین اطلاعات روزانه از اپ‌های خرید، اپ‌های خبری و عکاسی مطلع شوند. به علاوه، در دستگاه جدید امکان فرمان‌های صوتی نیز فراهم شده است؛ کاربر با گفتن "اوکی گوگل" می‌تواند سؤالاتی نظیر ساعت پرواز و یا نتیجه مسابقات ورزشی را بپرسد و یا کارهایی همچون درخواست تاکسی، فرستادن پیامک، رزرو میز در رستوران و یا  تنظیم زنگ ساعت را انجام دهد. Gear Live با دستگاه‌های اندرویدی با سیستم عامل اندروید 4.3 و یا بالاتر قابل استفاده است.
Gear Live در رنگ‌های مشکی و قرمز با امکان تعویض بندها عرضه می‌شود. 

ویژگی‌های Gear Live

صفحه نمایش

1.63 سوپر AMOLED(320×320)

سیستم عامل

Android Wear

پردازنده

پردازنده 1.2 گیگا هرتز

خدمات گوگل

Google Now, Google Voice, Google Maps & Navigation, Gmail, Hangouts

ویژگی‌های دیگر

اعلانات (پیامک، پست الکترونیک، غیره)

مانیتور ضربان قلب

ضد آب و ضد خاک (استانداردIP67)

بند قابل تعویض، انتخاب رنگ دستگاه: مشکی و قرمز شرابی

اتصالات

Bluetooth® v4.0 LE

حسگر

شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، ضربان‌سنج قلب

حافظه

RAM: 512 مگابایت

ذخیره‌سازی: 4 گیگا بایت حافظه داخلی

ابعاد/وزن

8.9 × 56.4 × 37.9 میلی‌متر، 59 گرم

باتری

باتری استاندارد، لیتیوم-یون300 میلی آمپر

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید