گسترش همکاری های ارتباطاتی ایران و آذربایجان

کدخبر: ۱۰۱۷۳۵
وزیر ارتباطات و فن آوری های پیشرفته جمهوری آذربایجان با اشاره به روند رو به رشد توسعه در ایران، درهای جمهوری اسلامی ایران را به روی بازارهای خارجی باز خواند و گفت: برای ورود جمهوری آذربایجان به این بازار فرصت بسیار خوبی ایجاد شده است.
گسترش همکاری های ارتباطاتی ایران و آذربایجان
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، عباس اف، وزیر ارتباطات و فن‌آوری‌های پیشرفته جمهوری آذربایجان با اشاره به سفر اخیر خود به ایران، از امکان گسترش بیش از پیش فعالیت شرکت‌های آذری در ایران خبر داد.
 
این مقام آذری که در گفت‌وگو با خبرنگاران در آذربایجان نتایج سفر اخیر خود و هیات همراه به ایران را تشریح می‌کرد، برگزاری نشست تجاری فن‌آوری‌های پیشرفته ایران و جمهوری آذربایجان را امری ضروری خواند و حل مسأله فرکانس‌های رادیو - تلویزیونی و سایر موضوعات مورد علاقه بین دو کشور همسایه را از دستاوردهای مهم این سفر اعلام کرد.
 
وزیر ارتباطات و فن‌آوری‌های پیشرفته جمهوری آذربایجان هم‌چنین با اشاره به روند رو به رشد توسعه در ایران، درهای جمهوری اسلامی ایران را به روی بازارهای خارجی باز خواند و گفت: برای ورود جمهوری آذربایجان به این بازار فرصت بسیار خوبی ایجاد شده است.
 
او هدف سفر اخیر هیأت نمایندگی تحت سرپرستی خود به ایران را ایجاد زمینه گسترش مشارکت کارفرمایان جمهوری آذربایجان در بازار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و از انجام مذاکرات و حصول توافقات زیادی در این راستا خبر داد.
 
وزیر ارتباطات و فن‌آوری‌های پیشرفته جمهوری آذربایجان در 27 و 28 خردادماه به دعوت محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاع‌رسانی کشورمان در رأس هیأتی به تهران سفر کرده بود.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید