هکرهای سوری صهیونیست ها را ترساندند

کدخبر: ۱۰۱۷۶۲
هکرهای موسوم به ارتش الکترونیک سوریه ساعاتی قبل با هک کردن حساب توییتر ارتش رژیم صهیونیستی هشداری جعلی در مورد نشت احتمالی مواد هسته ای منتشر کردند.
هکرهای سوری صهیونیست ها را ترساندند
به گزارش اقتصاد نیووز به نقل از فارس، در این پست توییتری ادعا شده بود که علت نشت احتمالی مواد هسته ای از نیروگاه های رژیم صهیونیستی حملات فلسطینیان با راکت به اسرائیل بوده است.
 
در ادامه این پست که در حساب هک شده IDFSpokesperson منتشر شده بود تصریح شده بود که دو راکت به تاسیسات هسته ای مشهور دیمونا اصابت کرده است. با توجه به اینکه حدود 215 هزار نفر این حساب را در توییتر دنبال می کنند، این خبر بازتاب قابل توجهی در فضای مجازی پیدا کرد.
 
پس از مدتی ارتش الکترونیک سوریه تصاویری را منتشر کرد که نشان می داد این گروه هکری با موفقیت به پنل مدیریت توییت ها و پیام های خصوصی حساب ارتش اسراییل در توییتر دسترسی پیدا کرده است.
 
صهیونیست ها پس از این واقعه مجبور به عذرخواهی شده و این واقعه را یک حمله تروریستی سایبری توصیف کردند. ارتش الکترونیک سوریه از سال 2011 به این سو بارها حملاتی را بر علیه مخالفان دولت قانونی سوریه ترتیب داده است. اعضای آن نیز خود را جوانانی توصیف کرده اند که از کشورشان در برابر دروغ های رسانه های خارجی دفاع می کنند.
 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید