تخلف 10شرکت مخابرات استانی در فروش پهنای باند

کدخبر: ۱۰۱۸۰۸
​معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از تخلف در فروش پهنای باند بیش از حد مجاز از سوی شرکت مخابرات ایران در 10 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، فارس، کردستان، گیلان و مازندران خبر داد.
تخلف 10شرکت مخابرات استانی در فروش پهنای باند
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، حسن رضوانی با اشاره به نظارت مستمر رگولاتوری بر عملکرد و کیفیت سرویس ارائه شده از سوی اپراتورها گفت: بررسی و ارزیابی های انجام شده از وضعیت و تناسب پهنای باند تامین و عرضه شده از سوی شرکتهای مخابرات استانی نشان می‌دهد در این 10 استان فروش پهنای باند اینترنت شرکت مخابرات ایران بیش از حد مجاز بوده و این موضوع کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان را در این استانها در پی داشته است.
 
او در تشریح اقدامات رگولاتوری در این خصوص اظهار کرد: در این زمینه تذکر و اخطارهای لازم برای افزایش پهنای باند و توقف فروش سرویس به مشتریان جدید تا زمان ارتقاء پهنای باند شرکت‌های مخابرات استانی  داده شده است و این شرکت ها به منظور جلوگیری از ضرر و زیان به مشتریان، در حال پیگیری ارتقاء پهنای باند و بهبود کیفیت سرویس خود هستند.
 
رضوانی افزود: شرکت های مخابرات استانی موظفند ضمن ارتقاء پهنای باند و کیفیت سرویس ارائه شده، خسارت ایجاد شده برای  مشترکین فعلی را مطابق توافقنامه سطح خدمات (SLA) پرداخت کنند.
 
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در باره پاسخگویی به نیاز متقاضیان سرویس‌های اینترنت پرسرعت در این استانها تاکید کرد: با توجه به وضعیت فعلی پهنای باند شرکت مخابرات ایران در استانهای نام برده شده، به متقاضیان توصیه می شود تا زمان رفع مشکلات موجود و افزایش کیفیت سرویس از سوی شرکت مخابرات ایران و اعلام رسمی رفع مشکل از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از خدمات سایر دارندگان پروانه در این استانها استفاده کنند.
 
​وی خاطر نشان کرد:  نامناسب بودن شرایط، دراختیار نداشتن امکانات لازم جهت ارائه خدمات به متقاضیان جدید و ادامه فروش خدمات به بهانه عدم همکاری سایر شرکتها با شرکت مخابرات ایران قابل قبول نبوده و شرکتهای مخابرات استانی می بایست پس از رفع مشکلات و ایجاد شرایط مطلوب نسبت به توسعه خدمات خود و جذب مشتری جدید اقدام کنند.
 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید