عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

نمایندگان بر اشکالات وزارت ارتباطات اجماع دارند

کدخبر: ۱۰۲۰۴۱
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اکثریت اعضای کمیسیون بر اشکالات وارده به وزارت ارتباطات اشتراک نظر دارند که از جمله آنها نحوه اجرای دستورات کمیته فیلترینگ، عدم اجرای شبکه ملی اطلاعات و بی توجهی به پیوست های فرهنگی فناوری است.
نمایندگان بر اشکالات وزارت ارتباطات اجماع دارند
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، سید علی طاهری با اشاره به آخرین جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر ارتباطات، اظهار داشت: پس از قانع نشدن آقای پژمانفر نماینده پرسشگر از پاسخ‌های وزیر ارتباطات، سؤال ایشان در جلسه علنی مجلس مطرح خواهد شد و در نوبت طرح در مجلس قرار گرفته است.
 
این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: در رابطه با پرسش یک نماینده و قانع شدن یا نشدن او، دیگر اعضای کمیسیون نظری نخواهند داد؛ اما کلیات نظر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با اشکالات وزارت ارتباطات تقریبا یکسان است و در دیگر جلسات نیز اکثریت اعضا بر اشکالات وارد بر این وزارتخانه اشتراک نظر دارند.
 
وی ادامه داد: از جمله این اشکالات تصمیم‌گیری‌های وزارت ارتباطات در خصوص اجرای تصمیم‌های کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (فیلترینگ) است.
 
طاهری افزود: از دیگر اشکالات وارده عدم تدوین پیوست فرهنگی برای فناوری‌ها است؛ اکنون وزیر ارتباطات دستور افزایش ظرفیت پهنای باند را داده‌اند، اما نه برای این افزایش ظرفیت نه برای فناوری‌های دیگر پیوست فرهنگی وجود ندارد و در این باره اقدامی انجام نشده است.
 
این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: همچنین وزرات ارتباطات هنوز در رابطه با شبکه ملی اطلاعات کاری انجام نداده‌ است.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید