آیفون 6 به NFC نیز مجهز است

کدخبر: ۱۰۲۵۳۴
با انتشار خبری توسط یک وبسایت فرانسوی از مادربرد جدیدترین گوشی اپل یعنی آیفون 6، می توان اطلاعات جدیدی کسب کرد؛ از جمله اینکه در این کیت، چیپ ست NFC در کنار Wi-Fi 802.11ac. قرار گرفته است.
آیفون 6 به NFC نیز مجهز است
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از آی‌تی‌رسان، در تازه ترین خبر یک وبسایت فرانسوی از مادربرد جدیدترین گوشی اپل یعنی آیفون 6، می توان اطلاعات جدیدی کسب کرد.
 
برد اصلی از برد آیفون 5 بزرگتر بوده و محل قرارگیری پیچ های آن، با آخرین عکس لو رفته در خصوص قاب اصلی آیفون مطابقت دارد. اما مهترین اطلاعاتی که از این برد می توان استخراج کرد این است که در این کیت، چیپست NFC در کنار Wi-Fi 802.11ac. قرار گرفته است.
 
ویژگی NFC طبق شایعات موجود قرار بود تا در این نسخه از آیفون استفاده شود، و حالا بر اساس این عکس‌ می‌توان به این واقعیت پی‌برد!
 
با توجه به اینکه کمپانی اپل هنوز وجود این قابلیت بر روی آیفون را تایید نکرده است، اما می توان تقریبا این موضوع را قطعی دانست. در واقع اپل همیشه از ویژگی‌های کاربردی موجود بر روی محصولاتش به دلایلی که فقط خود می‌داند استفاده نمی‌کند!

بعد از انتقاداتی که از محصولات اپل به خاطر نقص و یا عدم وجود برخی امکانات موجود که در تولیدات سایر کمپانی‌ها به وفور مشاهده می شود، به نظر می‌رسد که اپل در تلاش است تا کاربران خود را بیش از پیش راضی نگه دارد.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید