ساعت هوشمند اپل ماه آینده معرفی خواهد شد

کدخبر: ۱۰۲۸۸۳
اپل قرار است در تاریخ 9 سپتامبر از جدیدترین پرچم دارش یعنی آیفون 6 رونمایی کند، به همین دلیل احتمال اینکه iWatch نیز در همین تاریخ برای علاقه مندان معرفی شود بسیار زیاد است.
ساعت هوشمند اپل ماه آینده معرفی خواهد شد
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از آی‌تی‌رسان، جان گرابر فردی است که تاکنون اخبار زیادی در خصوص محصولات اپل را فاش ساخته و لو داده است. این فرد به تازگی اعلام کرده است که انتظارها برای دیدن ساعت هوشمند اپل موسوم به iWatch به پایان رسیده و ماه آینده می‌توانیم منتظر معرفی آن باشیم.
 
اگر این خبر صحت داشته باشد قطعا برای طرفداران این کمپانی جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود. اپل قرار است تا در تاریخ 9 سپتامبر از جدیدترین پرچم‌دارش یعنی آیفون 6 رونمایی کند. به همین دلیل احتمال اینکه iWatch نیز در همین تاریخ برای علاقه‌مندان معرفی شود بسیار زیاد است.

در ماه جولای سال گذشته، کمپانی اپل در چند کشور نام تجاری iWatch را به کار برده و خبر از عرضه آن داده بود. این ساعت هوشمند به احتمال زیاد با تعداد زیادی سنسورهای مربوط به سلامتی کاربران عرضه خواهد شد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این گجت جدید اپل مجهز به حسگرهای ضربان قلب، فشارخون و حتی قند خون خواهد بود. این اطلاعات را می‌توان بر اساس نرم‌افزار موسوم به Health app که در تازه‌ترین سیستم عامل اپل یعنی iOS 8 ارائه خواهد شد استخراج کرد.
 
فشارهایی زیادی بر روی اپل برای عرضه گجت های جدید وجود داشت که شاید با عرضه این ساعت هوشمند کمی از آن‌ها کاسته شود. حال که کمپانی‌های دیگر اقدام به عرضه این محصول نموده‌اند، شاید اپل بتواند با ارائه نمونه‌ای منحصر به فرد در این زمینه و قرار دادن امکاناتی فراتر از حد ممکن، این از دست دادن زمان را جبران کرده و در حوزه‌ای به جز اسمارت فون به صدر اخبار باز گردد.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید