با حضور واعظی:

پروژه‌های ارتباطی کرمان با اعتباری بالغ بر 1440 میلیارد ریال بهره برداری شد

کدخبر: ۱۱۰۹۰۰
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به مناسبت دهه مبارک فجر به استان کرمان سفر کرده است با حضور در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان پروژه های ارتباطی و مخابراتی این استان راافتتاح کرد.
پروژه‌های ارتباطی کرمان با اعتباری بالغ بر 1440 میلیارد ریال بهره برداری شد
به گزارش «اقتصادنیوز» پروژه‌های ارتباطی استان کرمان در قالب پروژه‌های زیر ساخت، پست، پست بانک، مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه با ارزشی بالغ بر 1440 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

توسعه پهنای باند دیتا اپراتورها به ظرفیت 800 مگابیت، توسعه و تکمیل زیرساخت برق در 10 مراکز استان، توسعه ظرفیت پورت های پرسرعت ADSL، توسعه شبکه فیبر نوری به میزان تقریبی 424 کیلومتر، تاسیس و توسعه مراکز تلفن ثابت و شبکه کابل، تامین ارتباط تلفنی 2 روستا، افتتاح توسعه بخش core توسط همراه اول و ایرانسل، افتتاح پروژه های توسعه بخشی transport در 110 نقطه توسط همراه اول، افتتاح پروژه های توسعه و نوسازی بخش bss  و ran در بیش از 70 نقطه توسط همراه اول، افتتاح پروژه‌های توسعه بخشی RNC و BSC  در یک نقطه توسط همراه اول، راه اندازی 10 سایت مخابراتی رایتل، گسترش نسل سوم در چهار شهر توسط ایرانسل، نوسازی شبکه IP، ارتقاء و توسعه شبکه انتقال توسط ایرانسل و.... از جمله این طرح‌ها و پروژه‌ها است.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه ضمن تبریک ایام دهه فجر و گزامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: خوشبختانه با همدلی بین مسئولین استان کرمان این استان مسیر توسعه را به سرعت خواهد پیمود.
 
وی با ابراز خرسندی از حضور در کرمان گفت: زیرساختهای استان با وزارت ارتباطات و دولت و فعالیت با بخش خصوصی است.
 
واعظی با رد تصدی گری دولت گفت: ما به عنوان دولت قصد داریم آنچه که قول و وعده می دهیم با حمایت از بخش خصوصی و فعالان حوزه های مختلف از جمله حوزه ICT عملیاتی گردد و به مردم خدمات لازم را بدهیم.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید