کماالدین پیرموذن مطرح کرد:

صنعت شاه بیت اقتصاد روحانی ست

کدخبر: ۱۰۰۳۰۰
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تیم اقتصادی دولت یازدهم را تیمی کارآمد دانست که به خوبی می دانند بخش صنعت شاه بیت دیگر بخش های تولیدی است.
صنعت شاه بیت اقتصاد روحانی ست

کمال الدین پیر موذن عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در خصوص حمایت از تولیدات داخلی و بخش خودرو سازی گفت: زمانی که حمایت از تولید داخلی صورت بگیرد، توسعه پایدار شکل می گیرد که خود مقدمه ای برای تبدیل تولیدات داخلی به محصول با کیفیت و درجه اول برای مصرف کنندگان است و در مقطع بعدی این امر برای بخش صادرات مهم می باشد.

وی افزود: دولت مصمم است سهم بخش خودرو سازی را عادلانه و به موقع پرداخت کند. خوشبختانه دولت یازدهم به خوبی می داند که بخش صنعت شاه بیت دیگر بخش های تولیدی در کشور است و برای اینکه زمینه های تبدیل ایران به یک قدرت اقتصادی فراهم شود عامل اصلی، اهمیت دادن به مقوله صنعت در کشور است.

پیرموذن با بیان اینکه اهمیت دادن به بخش صنعت منافع زیادی برای کشور در پی دارد گفت: حمایت از تولیدات داخلی نه تنها افزایش درامد برای مردم و کشور در پی دارد بلکه از طرف دیگر جذب سرمایه از خارج کشور را به همراه دارد.

وی ادامه داد: با عملکردی که از دولت یازدهم بعد از روی کار آمدنش دیده ام می دانم که تیم دولت به سرمایه گذاری و جذب سرمایه اهمیت می دهند و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: صنعت و به خصوص صنعت خودرو سازی زمینه های اشتغال فراوانی دارد و اگر درایت به خرج داده شود می توان از این بخش به نحو احسنت استفاده کرد چرا که در آینده این بخش برای کشور بسیار اثر گذار خواهد بود و خودرو سازی بر روی همه بخش ها تاثیرگذار خواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بخش خودرو سازی برای مردم بسیار مهم و حیاتی است گفت : گران یا ارزان شدن خودرو یا با کیفیت یا بی کیفیت بودن آن اثر مستقیمی بر شرایط زندگی آنان دارد، پس به همین جهت می طلبد تا دولت مردان و دیگر نهادها به بخش خودرو سازی اهمیت ویژه ای بدهند و بهبود شرایط خودرو سازی را در دستور کار خود قرار دهند.

پیرموذن با تاکیید بر اینکه دولت تدابیر خاصی برای تحول صنعت خودرو در کشور مد نظر دارد، افزود: انشاالله دولت بتواند با روش‌های مختلف مشکلات و معضلات این صنعت را برطرف کند. البته این را هم باید در نظر گرفت که عزیزان خودرو ساز هم شرایط مناسبی ندارند و از افزایش قیمت قطعات خودرو در رنج هستند پس بنابراین الویت اصلی در حمایت و پرداخت تسهیلات با این بخش است که با پیگیری مجلس و دولت امید داریم به این مهم دست پیدا کنیم.

* منبع : هفته نامه تجارت فردا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک